Фізика 10 клас


Доброго ранку , десятикласники!!! Вітаю вас на своєму блозі!!!
Бажаю успіхів у виконанні завдань!!!
Моя електронна пошта :       kushnarenko.irina777@gmail.com

  10-А клас ( 27 травня 2022 )
Урок № 98 Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. Підсумковий урок.
1.Параграфи 21-34 повторити.
2. Переглянути відео:

       10-А клас ( 25 травня 2022 )
Урок № 97 Повторення вивченого матеріалу за І семестр.
    10-А клас ( 24 травня 2022 )
Урок № 96 Сучасні проблеми екології та енергетики України
Переглянути відеофільм:
Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:

"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".

     10-А клас ( 17- 20 травня 2022 )
Урок № 93-95 Підготовка та захист учнівських проєктів.
Доброго дня, шановні учні. Підсумком вивчення фізики у кожному класі є підготовка проєктів.На їх розробку та захист у 8 класі відводиться 3 години :
Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання  та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту

ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ:
17 травня- ( уроки за вашим розкладом) -Збір та обробка знайденої інформації за темою проєкту.
18 травня - ( уроки за вашим розкладом)Оформлення проєкту
20 травня- ( уроки за вашим розкладом)- Захист проєктів
 ( Відправлення на електронну пошту, спілкування через Вайбер або Скайп). Якщо виникнуть питання, то пишіть мені на електронку або в Вайбер.

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютонівська рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.

З переліку тем, які розміщені нижче за посиланням , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім  вивчаєте правила оформлення та вимоги  до створення проєкту. Виконуєте проєкт та захищаєте онлайн.

        10-А клас ( 13 травня 2022 )
Урок № 92 Контрольна робота № 5 з теми «Молекулярна фізика та термодинаміка. Частина ІІІ»Завдання контрольної роботи розміщені на освітній платформі "На урок" за посиланням:
Завдання відкрите до 16.00год. 16 квітня, спроба проходження- одна, обмеження в часі- 40 хв.


       10-А клас ( 11 травня 2022 )
Урок № 91 Розв'язування задач.Підготовка до контрольної роботи.
     10-А клас ( 10 травня 2022 )
Урок № 90 Лабораторна робота № 8. Визначення модуля пружності різних речовин.
Всі дані ( тема, мета, обладнання , формула, таблиця та виміряні результати ) є в відеопосиланні:
Виконати лабораторну роботу необхідно згідно з вимогами для оформлення лабораторних робіт та виконати розрахунки для двох дослідів.
P.S.Не забувайте за "висновок". 
     10-А клас ( 6 травня 2022 )
Урок № 89 Лабораторна робота № 8. Визначення модуля пружності різних речовин.
Всі дані ( тема, мета, обладнання , формула, таблиця та виміряні результати ) є в відеопосиланні:
Виконати лабораторну роботу необхідно згідно з вимогами для оформлення лабораторних робіт та виконати розрахунки для двох дослідів.
P.S.Не забувайте за "висновок". 
    
       10-А клас ( 4 травня 2022 )
Урок № 88 Розв'язування задач на механічні властивості твердих тіл.
 Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Механічні властивості твердих тіл», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1.Параграф 32,33 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням : 

https://www.youtube.com/watch?v=QDs0M7oBxcQ
2З цього посилання виписати розв'язання  задач в зошит.

         10-А клас ( 3 травня 2022 )
Урок № 87 Розв'язування задач на механічні властивості твердих тіл.

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «
Механічні властивості твердих тіл», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1.Параграф 32,33 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням : 
2.З цього посилання виписати розв'язання  задач в зошит.

       10-А клас ( 29 квітня 2022 )
Урок № 86 Механічні властивості твердих тіл. Розв'язування задач.
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Механічні властивості твердих тіл», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1.Параграф 32,33 повторити,переглянути відеоурок  за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=r4lXqwwtR_A
2. З цього посилання виписати розв'язання  задач в зошит.



       10-А клас ( 27 квітня 2022 )
Урок № 85 Механічні властивості твердих тіл

 Сьогодні на уроці ми згадаємо механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможемо пояснювати фізичні явища і процеси, планувати  та проводити експерименти.

1. Читати матеріал за параграфами 32 ,33 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виписати формули та означення за слайдами презентації :

https://drive.google.com/drive/folders/1mEfCPL1_UF3NzorBLzexXhhI3Hf9-30V?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 3 та 5 задач .

        10-А клас ( 26 квітня 2022 )
Урок № 84 Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали. 

Сьогодні ви дізнаєтесь про механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможете пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.

1.Параграф  32,33 читати,

2.Переглянути відео :
Властивості та застосування рідких кристалів !!!


3.Заповнити в зошитах таблицю за зразком :


Таблиця ;


4. З параграфа 33 виписати визначення та формули : механічної напруги, модуля Юнга, відносного видовження, коефіцієнтів об'ємного та лінійного розширення тіл;

опрацювати приклади розв'язування задач на стр.198 підручника .

Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту .

        10-А клас ( 22 квітня 2022 )
Урок № 83 Лабораторна робота № 8 .Вимірювання поверхневого натягу рідини.
Параграф 30 повторити.

Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :

Відео : ЛР № 8


Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео (вони вже внесені мною в таблицю). Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.

Шаблон лабораторної роботи  або

Шаблон лабораторної роботи


       10-А клас ( 20 квітня 2022 )
Урок № 82 Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища. Розв'язування задач.

Сьогодні на уроці нам необхідно закріпити знання за темою «Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.


1.Параграф 30, 31 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :

2. З цього посилання виписати розв'язання 5 та 7 задачі в зошит

3.Переглянути відео :
https://www.youtube.com/watch?v=VFHr4BxLGiM
4. З цього посилання виписати розв'язання 3 задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.28  (1,6, задачі) стр.187. Надіслати на мою електронну пошту.


       10-А клас ( 19 квітня 2022 )
Урок № 81 Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища

Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про особливості будови та властивості рідин, про прояв дії сил поверхневого натягу; зможете пояснювати явища поверхневого натягу та змочування на основі МКТ.

1. Читати матеріал за параграфами 30 ,31 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації ( або підручником):

https://drive.google.com/drive/folders/1B8eY9x6u1FaajS22zK8yJAfe4pb6sp1s?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 5 та 6 задач .

      
      10-А клас ( 13, 15 квітня 2022 )
Урок № 79, 80 Розв'язування задач на вологість повітря.

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Вологість повітря», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1.Параграф 29 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
2. З цього посилання виписати розв'язання 2 задачі в зошит

3.Переглянути відео :

Відео : Приклади розв'язування задач

4. З цього посилання виписати розв'язання  задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.26  (3,4, задачі) стр.180.
Надіслати записані задачі та домашнє завдання на мою електронну пошту.


      10-А клас ( 12 квітня 2022 )
Урок № 78 Вологість повітря та точка роси.
Параграф 29 опрацювати, виписати формули та визначення в зошит, стр.179 (Приклади розв'язування задач),розібрати та записати задачу в зошит.Переглянути відео та дати відповіді письмово на такі питання:
1.Одиниці вимірювання абсолютної та відносної вологості повітря?
2.Види гігрометрів та принцип їхньої дії?
3.Яка найсприятливіша вологість повітря для організму людини?


         Відео : "Вологість повітря та точка роси"

Після перегляду відеодосліду, провести дослід, у якому необхідно визначити відносну вологість повітря свого приміщення, та записати в зошит результат.( Лабораторна робота).

Відеодослід : "Вимірювання відносної вологості повітря в побуті"

Доповнення : 
1.Термометр може бути один.
2.Спочатку визначити термометром температуру повітря в кімнаті.
3.Обмотати резервуар термометра ватою та змочити водою.
4.Висушити термометр з ватою та зафіксувати отриману температуру.
5.Знайти різницю температур сухого та вологого термометрів..
6.За допомогою психрометричної таблиці визначити відносну вологість повітря.

      10-А клас ( 6,8 квітня 2022 )
Урок № 76, 77Пароутворення та конденсація.Насичена та ненасичена пара. Кипіння.

Параграфи  27, 28  читати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків) 

Презентація Пароутворення та конденсація

Відео Випаровування та конденсація

Випаровування та конденсація в живій природі

Відео Насичена та ненасичена пара


Приклади розв'язування задач

Після перегляду презентації та відео,письмово відповісти на питання, які розміщенні на слайдах презентації.
Надіслати на мою електронну пошту.

       10-А клас( 1 квітня 2022 )
Урок № 74 Захист навчальних проєктів. Підготовка до контрольної роботи
1. Параграфи 23-26 повтрити.
2. Виконання проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання  та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
З переліку тем, які розміщені вище , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім  вивчаєте правила оформлення та вимоги  до створення проєкту. Виконуєте проєкт та надсилаєте на мою електронну пошту.

  
      10-А клас( 30 березня 2022 )
Урок № 73 Захист навчальних проєктів.
Доброго дня, шановні учні. Одним із пунктів вивчення фізики  у кожному класі є підготовка проєктів.
Алгоритм виконання проєкту : вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання  та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
З переліку тем, які розміщені вище , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім  вивчаєте правила оформлення та вимоги  до створення проєкту. Виконуєте проєкт та надсилаєте на мою електронну пошту.

      10-А клас( 29 березня 2022 )
Урок № 72 Необоротність теплових процесів. Ентропія.
1. Читати параграф 25.
2. Переглянути відеоурок за посиланням :
3. З відеоуроку виписати в зошит формули та визначення.

      10-А клас( 25 березня 2022 )
Урок № 71 Принцип дії теплових двигунів. Розв'язування задач.
Параграф 26 повторити.
Виконати тестування на освітній платформі "На урок"
Посилання надішлю в групу вабер.

       10-А клас( 23 березня 2022 )
Урок № 70 Принцип дії теплових двигунів. Розв'язування задач.
Параграф 26 повторити.
Переглянути відеоприклади розв'язування задач за посиланнями:
Записати задачі з відеопосилань в зошит.
Виконати письмово на стор.167 підручника Впр.24 (1) задачу в зошитах.

     10-А клас( 22 березня 2022 )
Урок № 68, 69 Принцип дії теплових двигунів.
Параграф 26 читати (звернути увагу на коефіцієнт корисної дії теплової машини та циклу Карно)
 Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll
Виписати в зошит формули та визначення , а також приклади розв'язування трьох задач.

       
   10-А клас( 15, 16 березня 2022 )
Урок № 66, 67 Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Розв'язування задач.

Параграф 24 читати, виписати формули та закони, стр.157-158 розглянути  приклади розв'язування задач, опрацювати презентацію:
https://drive.google.com/open?id=1iCOFB4ioy3UyBMsJs2FCA2ggAl2xaw9v

переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=NBrpbzG0djI

Домашнє завдання : виконати письмово в зошитах задачі зі слайдів 11, 12, 13 , презентації та надіслати на електронну адресу вчителя.

             10-А клас( 25 лютого 2022 )
Урок № 65   Розв'язування задач.
1.Параграф 23 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :

Розв'язування задач.

2. Виписати приклади розв'язування задач в зошит.
Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.



                         10-А клас ( 18 лютого 2022)
Урок № 63 Робота в термодинаміці.

1.Параграф 23 опрацювати (стр.149-151) , 
2.Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KrMdr4RcXqg ;
3 переглянути та записати в зошит приклад розв'язування задачі :
Приклад розв'язування задачі на роботу газу

4.Домашнє завдання : з параграфа 23 виписати основні формули , записати приклад задачі з відео в зошит , стр.152-154 розібрати приклади розв'язування задач (усно).

 Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.                                           
               
            10-А клас ( 16 лютого 2022)
Урок № 62    Внутрішня енергія.Способи зміни внутрішньої енергії.
1.Параграф 23 опрацювати (стр.148-149) ,
2. Переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=Kp3tQBATCEI
3.Презентацію :
Внутрішня енергія .
4.За слайдами презентації зробити конспект та виконати письмово задачі з 18, 19,20 слайдів презентації.

Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.
  
                               
                        10-А клас ( 15 лютого 2022)
Урок № 61  Контрольна робота № 3 з теми :"Молекулярна фізика та термодинаміка. Частина І"
Завдання контрольної роботи надішлю в групу вайбер за вашим розкладом:

10-А класу- 13.00годин
Контрольну роботу необхідно виконати на окремих аркушах ( зберу після дистанції) . Обов'язково написати: 15 лютого, Контрольна робота № 3 з теми: "Молекулярна фізика та термодинаміка", завдання нумерувати, розв'язання задач записувати згідно правил оформлення.
Час виконання - 45 хвилин. Після закінчення , контрольну роботу необхідно сфотографувати та надіслати на мою електронну пошту не пізніше : 13.50 год.

                   

            10-А клас ( 11 лютого 2022)
Урок № 60  Розв'язування задач.Підготовка до контрольної роботи.
  
3.Виконнати завдання 3, 4, 5, 6 зі стор.146-147 письмово в зошитах.
  Завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 15.00 напишу прізвища тих учнів, які до 15.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
                  
                 10-А клас ( 9 лютого 2022)
Урок № 59.Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси. Розв'язування задач.
Мета уроку:Закріпити знання за темою «Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1.Параграфи 22 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:

2.Записати в зошит розв'язування 1,2, 4  задачі з вищезазначеного посилання.

3. Переглянути відеоприклади розв'язування задач за посиланням:

4 В вищезазначеного посилання виписати  в зошит 2  задачу
5.Домашнє завдання : вивчити формули та визначення з параграфа 21 ,Впр.21 ( стор.145) виконати письмово задачі № 2 та № 3
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 15.00 напишу прізвища тих учнів, які до 15.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.


                       10-А клас ( 8 лютого 2022)
Урок № 58.Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси

Сьогодні на уроці  ви ознайомитеся з про ізопроцесами, сформуєте знання щодо газових законів і вміння застосовувати їх для розв’язування задач, зможете будувати й аналізувати графіки ізопроцесів.

1. Опрацювати матеріал за параграфом 22 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відеофрагменти ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/1exZMOMXPSsqIyllbToeus2m3XOB1yWDA?usp=sharing


2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит усі  задачі.

 Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.

                 10-А клас ( 4 лютого 2022)
Урок № 57. Основне рівняння стану молекулярно- кінетичної теорії ідеального газу. Розв'язування задач.
 Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Основне рівняння МКТ ідеального газу. Температура. Температурна шкала Кельвіна», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.

1.Параграфи 20, 21 повторити

2.Переглянути відеоурок з прикладами розв'язування задач за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xIHtOcH3mMo

3. В вищезазначеного посилання виписати  в зошит розв'язання всіх задач
4.Домашнє завдання : вивчити формули та визначення з параграфа 21 ,Впр.20 ( стор.141) виконати письмово задачі № 1 та № 2
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.

                    10-А клас ( 2 лютого 2022)
Урок № 56. Основне рівняння стану молекулярно- кінетичної теорії ідеального газу. Розв'язування задач.
 Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Основне рівняння МКТ ідеального газу. Температура. Температурна шкала Кельвіна», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.

1.Параграфи 20, 21 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/15CnpDILjr9umWERqKSDC9Al7LjCvnFHf/edit?usp=sharing&ouid=109154898406568107356&rtpof=true&sd=true

2.Записати в зошит розв'язування 3, 4  задачі з вищезазначеного посилання.


3.Переглянути відеоприклади розв'язування задач за посиланням:

4. В вищезазначеного посилання виписати  в зошит 2 та 3 задачі
5.Домашнє завдання : вивчити формули та визначення з параграфа 21 Впр.19 виконати письмово задачу № 4
  Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.

                            10-А клас ( 1 лютого 2022)
Урок № 55. Основне рівняння стану молекулярно- кінетичної теорії ідеального газу.

Сьогодні на уроці ми повинні сформувати уявлення  про ідеальний газ як найпростішу модель реального газу; про основне рівняння МКТ; формувати вміння застосувати основне рівняння МКТ для розв’язування задач; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, обґрунтувати твердження.

1. Опрацювати матеріал за параграфом 21 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відеофрагменти ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/1MoYB7NZTsk6C6cHu2Aroc6NTnQPY2V9C?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит 2 та 4 задачі.

3. Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 1 лютого з 14.20 до 15.00. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.15. Час проходження- 40хв., спроб проходження- одна.


                                    10-А клас ( 28 січня 2022)
Урок № 54 Термодинамічний та молекулярно- кінетичний зміст температури.
    Сьогодні на уроці ми маємо сформувати уявлення  про температуру, про шкалу Кельвіна, переведення температур у градусах Цельсія в температури за шкалою Кельвіна та навпаки; сформувати знання про стан теплової рівноваги і вміння застосувати їх під час розв’язування задач.

 1. Опрацювати матеріал за параграфом 20 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відеофрагменти ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит 3 та 5 задачі.

3. Домашнє завдання : вивчити формули та визначення, стор.137 Впр.19 виконати письмово задачі № 1 та 3 та надіслати на мою електронну пошту.

                          

                                                10-А клас ( 26 січня 2022)
Урок № 53. Розв'язування задач на основи молекулярно- кінетичної теорії будови речовини

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Основні положення молекулярно-кінетичної теорії», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.

1.Параграфи 18, 19 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:


2.Записати в зошит розв'язування 7,8, 9  задачі з вищезазначеного посилання.

3. Переглянути відео з формулами з посилання :
 https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo
4.Переглянути відеоприклади розв'язування задач за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xFTosVAZqSg
5 В вищезазначеного посилання виписати  в зошит 2 та 3 задачі





                                10-А клас ( 25 січня)
Урок № 54 Ідеальний газ у момекулярно-кінетичній теорії. Тиск газу.

1. Опрацювати матеріал за параграфом19 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/1IyWk2Q5DtK__6ZRgRIyvUt0aa4gZ9B-m?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.

3. Переглянути навчальне відео :

https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo

4.Д/З : параграф 19 вивчити, стор.131 Впр.18 ( задача № 2) письмово в зошит

     Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.                          


                                    10-А клас ( 21 січня)

Урок № 53. Рух і взаємодія молекул.

Сьогодні на уроці ми повинні ознайомитись   уявленням  про рух молекул, про дослід Штерна; вміти пояснювати фізичні явища та процеси, з’ясовувати їх закономірності.

 УВАГА !!!  ЦЕЙ МАТЕРІАЛ  В ПІДРУЧНИКАХ ВІДСУТНІЙ, ТОМУ ПРАЦЮЄМО ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНО!!!

1. Опрацювати матеріал посиланням ( презентацію, відео, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

 https://drive.google.com/drive/folders/1_QgxTrhqft0jBZoxEkbJNCKiTF67Y4et?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.

3. Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 21 січня з 14.30 до 15.00. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.25. Час проходження- 15хв., спроб проходження- одна.


             

































































Підготовка та захист учнівських проєктів.
Доброго дня, шановні учні. Підсумком вивчення фізики у кожному класі є підготовка проєктів.На їх розробку та захист у 10 класі відводиться 4 години :
17 травня- Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання  та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютонівська рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.


З переліку тем, які розміщені вище , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім  вивчаєте правила оформлення та вимоги  до створення проєкту. Виконуєте проєкт та захищаєте в класі.


     10-А,Б класи ( 6 травня 2021)
 Урок № 90
Лабораторна робота № 8 .Вимірювання поверхневого натягу рідини.
1.Параграф 32, 33 повторити.

2.Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :
 3.  Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео, таблиця для заповнення та формули , по яким ви будете робити розрахунки також є в відео. . Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну пошту.

          10-А,Б класи ( 29 квітня 2021)
 Урок № 89  Механічні властивості твердих тіл

 Сьогодні на уроці ми згадаємо механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможемо пояснювати фізичні явища і процеси, планувати  та проводити експерименти.

1. Читати матеріал за параграфами 32 ,33 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виписати формули та означення за слайдами презентації :

https://drive.google.com/drive/folders/1mEfCPL1_UF3NzorBLzexXhhI3Hf9-30V?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 3 та 5 задач .

3.Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 29 квітня з 14.30 до 15.00. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.25.

       
      10-А,Б класи ( 27 квітня 2021)
 Урок № 88 Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали. 

Сьогодні ви дізнаєтесь про механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможете пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.

1.Параграф  32,33 читати,

2.Переглянути відео :
Властивості та застосування рідких кристалів !!!


3.Заповнити в зошитах таблицю за зразком :


Таблиця ;


4. З параграфа 33 виписати визначення та формули : механічної напруги, модуля Юнга, відносного видовження, коефіцієнтів об'ємного та лінійного розширення тіл;

опрацювати приклади розв'язування задач на стр.198 підручника .

Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.

      10-А,Б класи ( 26 квітня 2021)
 Урок № 87  Лабораторна робота № 8 .Вимірювання поверхневого натягу рідини.
Параграф 30 повторити.

Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :

Відео : ЛР № 8


Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео (вони вже внесені мною в таблицю). Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.

Шаблон лабораторної роботи  або

Шаблон лабораторної роботи

         10-А,Б класи ( 22 квітня 2021)
 Урок № 86 Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища. Розв'язування задач.

Сьогодні на уроці нам необхідно закріпити знання за темою «Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.


1.Параграф 30, 31 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :

2. З цього посилання виписати розв'язання 5 та 7 задачі в зошит

3.Переглянути відео :
https://www.youtube.com/watch?v=VFHr4BxLGiM
4. З цього посилання виписати розв'язання 3 задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.28  (1,6, задачі) стр.187.

Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.




             10-А,Б класи ( 20 квітня 2021)
 Урок № 85 Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища

Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про особливості будови та властивості рідин, про прояв дії сил поверхневого натягу; зможете пояснювати явища поверхневого натягу та змочування на основі МКТ.

1. Читати матеріал за параграфами 30 ,31 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації ( або підручником):

https://drive.google.com/drive/folders/1B8eY9x6u1FaajS22zK8yJAfe4pb6sp1s?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 5 та 6 задач .

 Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.



         10-А,Б класи ( 19 квітня 2021)
 Урок № 84 Розв'язування задач на вологість повітря.

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Вологість повітря», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1.Параграф 29 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
2. З цього посилання виписати розв'язання 2 задачі в зошит

3.Переглянути відео :

Відео : Приклади розв'язування задач

4. З цього посилання виписати розв'язання  задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.26  (3,4, задачі) стр.180.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
               10-А,Б класи ( 15 квітня 2021)
 Урок № 83 Вологість повітря та точка роси.
Параграф 29 опрацювати, виписати формули та визначення в зошит, стр.179 (Приклади розв'язування задач),розібрати та записати задачу в зошит.Переглянути відео та дати відповіді письмово на такі питання:
1.Одиниці вимірювання абсолютної та відносної вологості повітря?
2.Види гігрометрів та принцип їхньої дії?
3.Яка найсприятливіша вологість повітря для організму людини?


         Відео : "Вологість повітря та точка роси"

Після перегляду відеодосліду, провести дослід, у якому необхідно визначити відносну вологість повітря свого приміщення, та записати в зошит результат.( Лабораторна робота).

Відеодослід : "Вимірювання відносної вологості повітря в побуті"

Доповнення : 
1.Термометр може бути один.
2.Спочатку визначити термометром температуру повітря в кімнаті.
3.Обмотати резервуар термометра ватою та змочити водою.
4.Висушити термометр з ватою та зафіксувати отриману температуру.
5.Знайти різницю температур сухого та вологого термометрів..
6.За допомогою психрометричної таблиці визначити відносну вологість повітря.

7.Всі данні та розрахунки записати в зошит.

Письмові завдан
ня надіслати на електронну пошту вчителя.
             

            10-А,Б класи ( 13 квітня 2021)
Урок № 82
 Пароутворення та конденсація.Насичена та ненасичена пара. Кипіння.

Параграфи  27, 28  читати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків) 

Презентація Пароутворення та конденсація

Відео Випаровування та конденсація

Випаровування та конденсація в живій природі

Відео Насичена та ненасичена пара


Приклади розв'язування задач

Після перегляду презентації та відео,письмово відповісти на питання, які розміщенні на слайдах презентації.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.


                                           10-А,Б класи ( 12 квітня 2021)
Урок № 81.Контрольна робота № 5 з теми : "Молекулярна фізика.Основи термодинаміки".

Завдання контрольної роботи будуть розміщені 12 квітня об 11.00 год.  за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1ZDD7UFxdkMPKVOWmCC2stNSEDvjae-1S/edit
(Якщо завдання не відкриваються повністю, скачайте документ з контрольною роботою на свій комп'ютер)

Контрольна робота складається з 2 варіантів.
І варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Амеліної Любові по Мельнік Марію включно);
10-Б клас (від Борисової Альони по Майбороду Григорія включно)
ІІ варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Олейнікової Софії по Ярмолицьку Поліну);
10-Б клас (від мандрікової Діани по Шкляренко Катерину).
Виконані контрольні роботи надіслати мені електронну пошту 12 квітня не пізніше 15.00 год. Роботи,які будуть надіслані пізніше 15.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.



                              10-А,Б класи ( 8 квітня 2021)             
   Урок №  79 Розв'язування задач.Підготовка до контрольної роботи.
 2.Переглянути відеоприклади розв'язування задач з теми : "Перший закон термодинаміки" :
3. Записати 2 та 3 задачі з відеоприкладів в зошит.
4.Виконнати завдання 1,2,3,4 зі стор.168 письмово в зошитах.
 Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
           
             10-А,Б класи ( 6 квітня 2021)             
   Урок №  77,78  Принцип дії теплових двигунів. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи. 
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Основи термодинаміки», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
1. Параграф 26 повторити (звернути увагу на коефіцієнт корисної дії теплової машини та циклу Карно)
 Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll

та відеоприклади розв'язування задач :
Задача 1
Задача 2
Задача 3

Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 6 квітня з 15.00 до 15.40. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.00.


                               10-А,Б класи ( 5 квітня 2021)
Урок № 76   Теплові машини.Принцип дії теплових машин. Цикл теплових машин. Коефіцієнт корисної дії теплових машин.

Сьогодні уявлення ви дізнаєтесь про принцип дії теплових двигунів, про необоротність теплових процесів; сформуєте знання  про холодильну машину;  вміння розв’язувати фізичні задачі на визначення ККД теплового двигуна;  розуміння наукових принципів сучасного виробництва, техніки й технологій;  екологічне мислення й відповідну поведінку.

1. Опрацювати матеріал за параграфом 26 та посиланням ( презентацію, відео,текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/11AhLPNJRcqrkvXfQrCDbmIdgmxyWqQUr?usp=sharing 

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 1 та 3 задач .

4.Д/З : параграф 26 вивчити, з стор.7 текстового документа  розв'язати та записати в зошит 1 та 2 задачу.

     Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.                          


                               10-А,Б класи ( 21 січня)
Урок № 54 Ідеальний газ у момекулярно-кінетичній теорії. Тиск газу.

1. Опрацювати матеріал за параграфом19 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/1IyWk2Q5DtK__6ZRgRIyvUt0aa4gZ9B-m?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.

3. Переглянути навчальне відео :

https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo

4.Д/З : параграф 19 вивчити, стор.131 Впр.18 ( задача № 2) письмово в зошит

     Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.                          



                                   10-А,Б класи ( 19 січня)

Урок № 53. Рух і взаємодія молекул.

Сьогодні на уроці ми повинні ознайомитись   уявленням  про рух молекул, про дослід Штерна; вміти пояснювати фізичні явища та процеси, з’ясовувати їх закономірності.

 УВАГА !!!  ЦЕЙ МАТЕРІАЛ  В ПІДРУЧНИКАХ ВІДСУТНІЙ, ТОМУ ПРАЦЮЄМО ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНО!!!

1. Опрацювати матеріал посиланням ( презентацію, відео, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

 https://drive.google.com/drive/folders/1_QgxTrhqft0jBZoxEkbJNCKiTF67Y4et?usp=sharing

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.

3. Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 19 січня з 15.00 до 15.30. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.55.


                         10-А,Б класи ( 18 січня)
Урок № 52. Розв'язування задач на основи молекулярно- кінетичної теорії будови речовини

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Основні положення молекулярно-кінетичної теорії», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.

1.Параграф 18 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:


2.Записати в зошит розв'язування 7,8, 9  задачі з вищезазначеного посилання.

3. https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo




                           10-А,Б класи ( 14 січня)
Урок № 52 Основи молекулярно- кінетичної теорії будови речовини.
  Навчальна: Формувати знання учнів про предмет МКТ, про величини, що характеризують молекули; формувати знання про основні положення МКТ будови речовини, про якісну відмінність теплового руху молекул від механічного руху тіл; формувати вміння учнів пояснювати фізичні явища та процеси, з’ясовувати їх закономірності.


1.Опрацювати матеріал за параграфом 18 підручника та посиланням ( презентацію, відео, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації або за підручником:

https://drive.google.com/drive/folders/1xzKv2s_AL--faV0STn9WPtp8NBR2FS1B?usp=sharing


2.За цим же посиланням розібрати приклади розв'язування задач (текст задач - на слайдах презентації, а розв'язання в текстовому документі), записати в зошит розв'язання 5, 7  задачі. Якщо текстовий документ не відкривається повністю, то завантажте його на свій технічний пристрій.

3. Д/З: параграф 18 вивчити, виконати письмово задачу № 1 з 18 слайду презентації та  Впр. 17 (1 ) в зошитах.

Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер  о 13.00 напишу прізвища тих учнів, які до 13.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.







                   10-А,Б класи ( 12 січня)
Урок № 50 Просторові та часові властивості фізичного світу.
1. Параграф 17 читати,  виконати конспект .
2.Переглянути приклади розв'язання задач за посиланнями:



Розв'язання задачі з першого посилання записати в зошит.

3.Переглянути та опрацювати приклади розв'язування задач на стор.106-108 підручника.

4. Параграф 17 вивчити, Впр.16 ( 1) письмово.

Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно( оскільки сьогодні не у всіх учнів є доступ до мережі Інтернет), його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.


                     10-А,Б класи ( 11 січня)
Урок № 49 Постулати спеціальної теорії відносності.

1. Параграф 16 читати, опрацювати матеріал за посиланням ( текстовий документ, презентацію ), виконати конспект, записати задачі зі слайдів 14-16 презентації ( розв'язання в текстовому документі) в зошит

 https://drive.google.com/drive/folders/1s3nES4xgup-eakxLmQ7ySaYdY3k7dE-d?usp=sharing

Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.









                         10-А,Б класи ( 12 листопада)
Урок № 27 Розв'язування задач на закон всесвітнього тяжіння.

Параграф 8 повторити, переглянути відеоприклади по розв'язуванню задач :
https://www.youtube.com/watch?v=esYWO-xgBAM -№ 3 та № 4 письмово в зошит.
ОБОВ'ЯЗКОВО повторити ІІ закон Ньютона та F=mg
 Виконати тестування на освітньому порталі "На урок":
Код доступу 4109136
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання буде відкрито до 16.00  12 листопада,  спроб проходження тільки 1, обмеження в часі - 40хв.


                 10-А,Б класи ( 10 листопада)
Урок № 26 Розв'язування задач на закон всесвітнього тяжіння.

Параграф 8 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:
Записати розв'язування 3 і 4 задачі з відеоприкладів:
Виконати впр.8 (3) задачу.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер напишу прізвища тих учнів, які перешлють мені Д/З на електронку.

                        10-А,Б класи ( 9 листопада)

Урок № 25  гравітаційна взаємодія.Закон всесвітнього тяжіння.     
                              
   Параграф 8 читати, опрацювати матеріал за посиланням ( текстовий документ, презентацію, відео ), виконати конспект за слайдами презентації, усно переглянути задачі з відповідями в текстовому документі, письмово виконати задачі  зі стр.53 Вправа 8 (1 та 2) підручника.          



                         
                            10-А,Б класи ( 15 жовтня)
Урок № 20   Сили в механіці.Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
Опрацювати матеріал за посиланням ( текстовий документ, презентацію, відео ), виконати конспект за слайдами презентації, усно переглянути задачі з відповідями в текстовому документі, письмово виконати задачі № 8, № 9, № 10 зі слайдів презентації:


Надсилати відповіді на електронну пошту не потрібно,передбачається самостійне вивчення нового матеріалу .







                                  10-А,Б класи ( 13 жовтня)
Урок № 19  Захист навчальних пароєктів.

Переглянути фільм :
Зелена енергетика

Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.




                                 10-А,Б класи ( 12 жовтня)
Урок № 18 Контрольна робота № 1 з теми : "Механіка. Частина 1. Кінематика"

Виконати контрольну роботу на окремих аркушах, завдання розташовані за посиланням:

 Учні , за списком класних журналів, у яких прізвища починаються на літери від "А" до  " К" включно, виконують І варіант контрольної роботи, всі інші- ІІ варіант контрольної роботи.
Відповіді надіслати мені на електронну пошту K.I.M.777@i.ua до 16.00  12 жовтня !!! За відповіді, які будуть надсилатись пізніше зазначеного терміна, при перевірці будуть зніматися бали.












































































































































































































































































Доброго ранку , десятикласники!!! Отримала відповіді на попередні завдання, але не від усіх!!! Дякую тим, хто їх виконав, а з іншими будемо підтримувати зв'язок індивідуально !!! Гарного всім настрою!!!


УВАГА !!! Завдання на новий робочий тиждень з  25   травня по 29 травня 2020 р.

                                       29 травня
Повтрення навчального матеріалу

Переглянути відео:
Цікава фізика.Механіка. Частина ІІ
                                       27 травня (10-Б клас)
                                       28 травня  (10-А клас)
Повтрення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Історія розвитку фізики в дослідах.
Цікава фізика.Механіка 

                                      25 травня
Повторення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Цікаві досліди з фізики

 та дати відповіді на чотири будь-які досліди на вибір!!! Бажаю успіхів!!!


                                           22 травня
Переглянути відеофільм:
Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:

"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".


            20 травня (10-Б клас) 
            21 травня ( 10-А клас) 

Переглянути фільми:
ТЕПЕР ТИ ЗНАЄШ ХТО Я.  та

ПРАВИЛА УСПІХУ ВІД ІЛОНА МАСКА      

                                18 травня
Переглянути фільм :
Зелена енергетика

Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.
                                         
Шановні учні!!! Велике прохання до вас - порівняйте, будь ласка свої виконані та відправленні мені  роботи та завдання на блозі. Якщо у вас є виконані невідправлені письмові завдання, то надішліть мені на електронну пошту. В разі відсутності вашої письмової роботи, я буду зобов'язана поставити негативний бал і враховувати ці бали при виставленні тематичного, семестрового та річного оцінювання!  Чекаю ваші роботи до 21 травня включно!!!
                            

                                    15 травня
Урок № 24.Контрольна робота № 6 з теми : "Молекулярна фізика.Основи термодинаміки".
Завдання контрольної роботи будуть розміщені 15 травня о 9.00 год.  за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1ZDD7UFxdkMPKVOWmCC2stNSEDvjae-1S/edit
(Якщо завдання не відкриваються повністю, скачайте документ з контрольною роботою на свій комп'ютер)


Контрольна робота складається з 2 варіантів.
І варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Бутрія Василя по Максимову Ангеліну включно);
10-Б клас (від Бонцьо Івана по Луцик Поліну включно)
ІІ варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Марчука Даниїла по Шмакова Єгора);
10-Б клас (від Небесного Валентина по Шемчук Анну).
Виконані контрольні роботи надіслати мені електронну пошту 15 травня не пізніше 17.00 год. Роботи,які будуть надіслані пізніше 17.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.


                                  13 травня
Урок № 22,23.Принцип дії теплових двигунів.Підготовка до контрольної роботи.
Параграф 26 читати (звернути увагу на коефіцієнт корисної дії теплової машини та циклу Карно)
 Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll

та відеоприклади розв'язування задач :
Задача 1
Задача 2
Задача 3

                                  8 травня
Урок № 20,21. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес.Розв'язування задач.

Параграф 24 читати, виписати формули та закони, стр.157-158 розглянути  приклади розв'язування задач, опрацювати презентацію:
https://drive.google.com/open?id=1iCOFB4ioy3UyBMsJs2FCA2ggAl2xaw9v

переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=NBrpbzG0djI

Домашнє завдання : виконати письмово в зошитах задачі зі слайдів 11, 12, 13 , презентації та надіслати на електронну адресу вчителя.


                                 
                                  6 травня (10-Б клас)
                                  7 травня  (10-А клас)
Урок № 20 Розв'язування задач.
Параграф 23 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :

Розв'язування задач.

Виконати письмово в робочих зошитах самостійну роботу за посиланням :

Самостійна робота. ,

сфотографувати та надіслати вчителю на електронну адресу до 9 травня.


                    

                                 4 травня
Урок № 19   Робота в термодинаміці.
Параграф 23 опрацювати (стр.149-151) , переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KrMdr4RcXqg ;
 переглянути та записати в зошит приклад розв'язування задачі :
Приклад розв'язування задачі на роботу газу

Домашнє завдання : з параграфа 23 виписати основні формули , записати приклад задачі з відео в зошит , стр.152-154 розібрати приклади розв'язування задач (усно).





                                29 квітня 10-Б
                                                     30 квітня   10-А

Урок № 18  Внутрішня енергія.Способи зміни внутрішньої енергії.
Параграф 23 опрацювати (стр.148-149) , переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=Kp3tQBATCEI
презентацію :
Внутрішня енергія .
За слайдами презентації зробити конспект та виконати письмово задачі з 18, 19,20 слайдів презентації.(Розв'язані задачі надіслати мені на е-mail).


                               27 квітня Урок № 17 тестування з теми: "Молекулярна фізика .Частина ІІ"
Виконати онлайн тестування на освітньому порталі :
Код доступу 460145
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua   або перейдіть за посиланням :


Реєструватись під своїм прізвищем та ім'ям.

Тест відкритий до 28 квітня до 12.00 .
УВАГА!!!Надається одна спроба виконання тесту.


                                 24 квітня
Урок № 17. Лабораторна робота № 8 .Вимірювання поверхневого натягу рідини.
Параграф 30 повторити.

Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :

Відео : ЛР № 8


Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео (вони вже внесені мною в таблицю). Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.

Шаблон лабораторної роботи  або

Шаблон лабораторної роботи
                               22 квітня  ( 10-Б клас)

                               23 квітня  ( 10-А  клас)

Урок № 16.Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали. Механічні властивості твердих тіл.


Параграф  32,33 опрацювати,

переглянути відео :
Властивості та застосування рідких кристалів !!!


заповнити в зошитах таблицю за зразком :


Таблиця ;


З параграфа 33 виписати визначення та формули : механічної напруги, модуля Юнга, відносного видовження, коефіцієнтів об'ємного та лінійного розширення тіл;

опрацювати приклади розв'язування задач на стр.198 підручника .






                               17 квітня 


Виконати онлайн тестування на освітньому порталі :

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=317786
Код доступу 317786
Реєструватись під своїм прізвищем та ім'ям.
Тест відкритий до 22 квітня до 14.00 ,зараховується кращий результат з перших двох спроб.

Параграф 30 опрацювати ,виконати конспект в зошитах.



                                         15 квітня 10-Б клас

                               16 квітня 10-А клас
Урок № 14  Розв'язування задач на вологість повітря.
Параграф 29 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :

Приклади розв'язування задач


переглянути відео :

Відео : Приклади розв'язування задач


Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.26  (3,4,6 задачі) стр.180.


                                  13 квітня 

Урок 13  Вологість повітря та точка роси.
Параграф 29 опрацювати, виписати формули та визначення в зошит, стр.179 (Приклади розв'язування задач),розібрати та записати задачу в зошит.Переглянути відео та дати відповіді письмово на такі питання:
1.Одиниці вимірювання абсолютної та відносної вологості повітря?
2.Види гігрометрів та принцип їхньої дії?
3.Яка найсприятливіша вологість повітря для організму людини?

         Відео : "Вологість повітря та точка роси"

Після перегляду відеодосліду, провести дослід, у якому необхідно визначити відносну вологість повітря свого приміщення, та записати в зошит результат.( Лабораторна робота).

Відеодослід : "Вимірювання відносної вологості повітря в побуті"

Доповнення : 
1.Термометр може бути один.
2.Спочатку визначити термометром температуру повітря в кімнаті.
3.Обмотати резервуар термометра ватою та змочити водою.
4.Висушити термометр з ватою та зафіксувати отриману температуру.
5.Знайти різницю температур сухого та вологого термометрів..
6.За допомогою психрометричної таблиці визначити відносну вологість повітря.

7.Всі данні та розрахунки записати в зошит.

Письмові завдання надіслати на електронну пошту вчителя.

                              6 квітня

Урок № 12      Виконати контрольну роботу на окремих аркушах ,                     сфотографувати та надіслати на e-mail : K.I.M.777@i.ua ,       kushnarenko.irina777@gmail.com

        Контрольна робота з теми : "Молекулярна фізика"
1. Фізична модель газу, молекули якого приймають за матеріальні точки, що не взаємодіють одна з одною на відстані та пружно взаємодіють у моменти зіткнення. (1 бал)
а) Розріджений газ         б) Ідеальний газ         в) Реальний газ       г) Вуглекислий газ

2. За якою з наведених формул можна розрахувати число молекул речовини? (1 бал)

3. Яка одиниця вимірювання абсолютної температури? (1 бал)
а) ℃                 б) К                  в) °F                   г) °D

4. 5. Газ в кількості 1000 моль при тиску 1 МПа має температуру 100 °С. Знайдіть об'єм газу.(1 бал)


5. Знайдіть температуру, при якій середня кінетична енергія поступального руху молекул дорівнює 10,35ꞏ10–21Дж.(2 бали)

6. Як змінився тиск ідеального газу, якщо в даному об’ємі швидкість кожної молекули збільшилася в 2 рази, а концентрація молекул зменшилась в 2 рази? (1 бал)

7. При тиску 250 кПа газ масою 8 кг займає об'єм 15 м3. Чому дорівнює середня квадратична швидкість руху молекул газу?(2 бали)


8. Посудина, яка містить 2 г гелію, розірвалася при температурі 400 °С. Яка максимальна кількість азоту може зберігатися в такій посудині при 30 °С та при п'ятикратному запасі міцності ?(3 бали)

                                             9,10 квітня
Урок № 13,14 Пароутворення та конденсація.Насичена та ненасичена пара. Кипіння.

Параграфи  27, 28  опрацювати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків)

Презентація Пароутворення та конденсація

Відео Випаровування та конденсація

Випаровування та конденсація в живій природі

Відео Насичена та ненасичена пара


Приклади розв'язування задач

Після перегляду презентації та відео,письмово відповісти на питання, які розміщенні на слайдах презентації.

Виконувати завдання в робочих зошитах ,сфтографувати та відправити фото на мою електронну  пошту : K.I.M.777@i.ua


Шанвні учні та батьки!  Завдання для виконання, які розміщено на цій сторінці ,заплановано для вас  до 3 квітня !!!

Тема : Молекулярна фізика і термодинаміка. ( 12  годин )

Параграфи 21,22, 27 опрацювати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків)

Переглянути презентації :

7 Урок  Презентація : "Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси"

 8 Урок  Презентація Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища


                 Рівняння стану ідеального газу


9 Урок     Ізопроцеси та їхні графіки. Розв'язування задач


10 Урок    Рівняння стану ідеального газу, ізопроцеси


Виконати тестування за посиланням :
Тестування з теми : Рівняння стану ідеального газу

Виконати самостійну роботу:



Опрацювати урок і виконати  домашнє завдання  з цього уроку ( 1-3) задачі
11 Урок   Розв'язування задач на поверхневий натяг речовини


Виконувати завдання в робочих зошитах ,сфтографувати та відправити фото на мою електронну  пошту : K.I.M.777@i.ua


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Сообщение

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС АРТИЛЕРІЙСЬКИХ  ОБСТРІЛІВ ПАМ’ЯТКА ДІЇ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОБСТРІЛУ Дії під час артилерійськог...