Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:
"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".
Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту
Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі
Застосування графіків при вивченні теплових явищ.Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютонівська рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.
Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.
Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити знання з теми «Молекулярна фізика і термодинаміка. Частина 3. та підготуватись до контрольної роботи.
1.Параграфи 27-34 повторити. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=XMBhvbB40lI
2. З цього посилання виписати розв'язання 4,5,6,7 задач в зошит.
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Механічні властивості твердих тіл», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
Сьогодні на уроці ми згадаємо механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможемо пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.
1. Читати матеріал за параграфами 32 ,33 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виписати формули та означення за слайдами презентації :
https://drive.google.com/drive/folders/1mEfCPL1_UF3NzorBLzexXhhI3Hf9-30V?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 3 та 5 задач .
Сьогодні ви дізнаєтесь про механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможете пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.
2.Переглянути відео :
Властивості та застосування рідких кристалів !!!
3.Заповнити в зошитах таблицю за зразком :
Таблиця ;
4. З параграфа 33 виписати визначення та формули : механічної напруги, модуля Юнга, відносного видовження, коефіцієнтів об'ємного та лінійного розширення тіл;
опрацювати приклади розв'язування задач на стр.198 підручника .
Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :
Відео : ЛР № 8
Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео (вони вже внесені мною в таблицю). Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.
Шаблон лабораторної роботи або
Шаблон лабораторної роботи
Сьогодні на уроці нам необхідно закріпити знання за темою «Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
3.Переглянути відео :
4. З цього посилання виписати розв'язання 3 задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.28 (1,6, задачі) стр.187. Надіслати на мою електронну пошту.
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про особливості будови та властивості рідин, про прояв дії сил поверхневого натягу; зможете пояснювати явища поверхневого натягу та змочування на основі МКТ.
1. Читати матеріал за параграфами 30 ,31 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації ( або підручником):
https://drive.google.com/drive/folders/1B8eY9x6u1FaajS22zK8yJAfe4pb6sp1s?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 5 та 6 задач .
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Вологість повітря», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
3.Переглянути відео :
Відео : Приклади розв'язування задач
4. З цього посилання виписати розв'язання задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.26 (3,4, задачі) стр.180.
1.Одиниці вимірювання абсолютної та відносної вологості повітря?
2.Види гігрометрів та принцип їхньої дії?
3.Яка найсприятливіша вологість повітря для організму людини?
Відео : "Вологість повітря та точка роси"
Після перегляду відеодосліду, провести дослід, у якому необхідно визначити відносну вологість повітря свого приміщення, та записати в зошит результат.( Лабораторна робота).
Відеодослід : "Вимірювання відносної вологості повітря в побуті"
Доповнення :
1.Термометр може бути один.
2.Спочатку визначити термометром температуру повітря в кімнаті.
3.Обмотати резервуар термометра ватою та змочити водою.
4.Висушити термометр з ватою та зафіксувати отриману температуру.
5.Знайти різницю температур сухого та вологого термометрів..
6.За допомогою психрометричної таблиці визначити відносну вологість повітря.
Параграфи 27, 28 читати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків)
Презентація Пароутворення та конденсація
Відео Випаровування та конденсація
Випаровування та конденсація в живій природі
Відео Насичена та ненасичена пара
Приклади розв'язування задач
Після перегляду презентації та відео,письмово відповісти на питання, які розміщенні на слайдах презентації.
Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі
Застосування графіків при вивченні теплових явищ.Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Теми та правила оформлення проєкту
Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі
Застосування графіків при вивченні теплових явищ.Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll
Виписати в зошит формули та визначення , а також приклади розв'язування трьох задач.
Параграф 24 читати, виписати формули та закони, стр.157-158 розглянути приклади розв'язування задач, опрацювати презентацію:
https://drive.google.com/open?id=1iCOFB4ioy3UyBMsJs2FCA2ggAl2xaw9v
переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=NBrpbzG0djI
Домашнє завдання : виконати письмово в зошитах задачі зі слайдів 11, 12, 13 , презентації та надіслати на електронну адресу вчителя.
1.Параграф 23 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :
Розв'язування задач.
https://www.youtube.com/watch?v=KrMdr4RcXqg ;
3 переглянути та записати в зошит приклад розв'язування задачі :
Приклад розв'язування задачі на роботу газу
4.Домашнє завдання : з параграфа 23 виписати основні формули , записати приклад задачі з відео в зошит , стр.152-154 розібрати приклади розв'язування задач (усно).
1.Параграф 23 опрацювати (стр.148-149) ,
https://www.youtube.com/watch?v=Kp3tQBATCEI
3.Презентацію :
Внутрішня енергія .
4.За слайдами презентації зробити конспект та виконати письмово задачі з 18, 19,20 слайдів презентації.
Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з про ізопроцесами, сформуєте знання щодо газових законів і вміння застосовувати їх для розв’язування задач, зможете будувати й аналізувати графіки ізопроцесів.
1. Опрацювати матеріал за параграфом 22 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відеофрагменти ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/1exZMOMXPSsqIyllbToeus2m3XOB1yWDA?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит усі задачі.
Сьогодні на уроці ми повинні сформувати уявлення про ідеальний газ як найпростішу модель реального газу; про основне рівняння МКТ; формувати вміння застосувати основне рівняння МКТ для розв’язування задач; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, обґрунтувати твердження.
1. Опрацювати матеріал за параграфом 21 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відеофрагменти ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/1MoYB7NZTsk6C6cHu2Aroc6NTnQPY2V9C?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит 2 та 4 задачі.
3. Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 1 лютого з 14.20 до 15.00. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.15. Час проходження- 40хв., спроб проходження- одна.
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит 3 та 5 задачі.
3. Домашнє завдання : вивчити формули та визначення, стор.137 Впр.19 виконати письмово задачі № 1 та 3 та надіслати на мою електронну пошту.
1. Опрацювати матеріал за параграфом19 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/1IyWk2Q5DtK__6ZRgRIyvUt0aa4gZ9B-m?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.
3. Переглянути навчальне відео :
https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo
4.Д/З : параграф 19 вивчити, стор.131 Впр.18 ( задача № 2) письмово в зошит
Сьогодні на уроці ми повинні ознайомитись уявленням про рух молекул, про дослід Штерна; вміти пояснювати фізичні явища та процеси, з’ясовувати їх закономірності.
УВАГА !!! ЦЕЙ МАТЕРІАЛ В ПІДРУЧНИКАХ ВІДСУТНІЙ, ТОМУ ПРАЦЮЄМО ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНО!!!
1. Опрацювати матеріал посиланням ( презентацію, відео, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.
Доброго дня, шановні учні. Підсумком вивчення фізики у кожному класі є підготовка проєктів.На їх розробку та захист у 10 класі відводиться 4 години :
17 травня- Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту
Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі
Застосування графіків при вивченні теплових явищ.Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютонівська рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.
Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.
З переліку тем, які розміщені вище , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім вивчаєте правила оформлення та вимоги до створення проєкту. Виконуєте проєкт та захищаєте в класі.
2.Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :
Сьогодні на уроці ми згадаємо механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможемо пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.
1. Читати матеріал за параграфами 32 ,33 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виписати формули та означення за слайдами презентації :
https://drive.google.com/drive/folders/1mEfCPL1_UF3NzorBLzexXhhI3Hf9-30V?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 3 та 5 задач .
3.Домашнє завдання :Виконати тестування на освітньому порталі "На урок". Завдання буде відкрито 29 квітня з 14.30 до 15.00. Код доступу я вишлю в группу вайбер о 14.25.
Сьогодні ви дізнаєтесь про механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможете пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.
2.Переглянути відео :
Властивості та застосування рідких кристалів !!!
3.Заповнити в зошитах таблицю за зразком :
Таблиця ;
4. З параграфа 33 виписати визначення та формули : механічної напруги, модуля Юнга, відносного видовження, коефіцієнтів об'ємного та лінійного розширення тіл;
опрацювати приклади розв'язування задач на стр.198 підручника .
Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :
Відео : ЛР № 8
Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео (вони вже внесені мною в таблицю). Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.
Шаблон лабораторної роботи або
Шаблон лабораторної роботи
Сьогодні на уроці нам необхідно закріпити знання за темою «Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища»,
продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи
отримані знання.
3.Переглянути відео :
4. З цього посилання виписати розв'язання 3 задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.28 (1,6, задачі) стр.187.
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про особливості будови та властивості рідин, про прояв дії сил поверхневого натягу; зможете пояснювати явища поверхневого натягу та змочування на основі МКТ.
1. Читати матеріал за параграфами 30 ,31 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації ( або підручником):
https://drive.google.com/drive/folders/1B8eY9x6u1FaajS22zK8yJAfe4pb6sp1s?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 5 та 6 задач .
Домашнє завдання надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Вологість повітря», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
3.Переглянути відео :
Відео : Приклади розв'язування задач
4. З цього посилання виписати розв'язання задачі в зошит
5.Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.26 (3,4, задачі) стр.180.
Параграф 29 опрацювати, виписати формули та визначення в зошит, стр.179 (Приклади розв'язування задач),розібрати та записати задачу в зошит.Переглянути відео та дати відповіді письмово на такі питання:
1.Одиниці вимірювання абсолютної та відносної вологості повітря?
2.Види гігрометрів та принцип їхньої дії?
3.Яка найсприятливіша вологість повітря для організму людини?
Відео : "Вологість повітря та точка роси"
Після перегляду відеодосліду, провести дослід, у якому необхідно визначити відносну вологість повітря свого приміщення, та записати в зошит результат.( Лабораторна робота).
Відеодослід : "Вимірювання відносної вологості повітря в побуті"
Доповнення :
1.Термометр може бути один.
2.Спочатку визначити термометром температуру повітря в кімнаті.
3.Обмотати резервуар термометра ватою та змочити водою.
4.Висушити термометр з ватою та зафіксувати отриману температуру.
5.Знайти різницю температур сухого та вологого термометрів..
6.За допомогою психрометричної таблиці визначити відносну вологість повітря.
7.Всі данні та розрахунки записати в зошит.
Письмові завдання надіслати на електронну пошту вчителя.
Урок № 82 Пароутворення та конденсація.Насичена та ненасичена пара. Кипіння.
Параграфи 27, 28 читати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків)
Презентація Пароутворення та конденсація
Відео Випаровування та конденсація
Випаровування та конденсація в живій природі
Відео Насичена та ненасичена пара
Приклади розв'язування задач
Після перегляду презентації та відео,письмово відповісти на питання, які розміщенні на слайдах презентації.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
Урок № 81.Контрольна робота № 5 з теми : "Молекулярна фізика.Основи термодинаміки".
Завдання контрольної роботи будуть розміщені 12 квітня об 11.00 год. за посиланням:
(Якщо завдання не відкриваються повністю, скачайте документ з контрольною роботою на свій комп'ютер)
Контрольна робота складається з 2 варіантів.
І варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Амеліної Любові по Мельнік Марію включно);
10-Б клас (від Борисової Альони по Майбороду Григорія включно)
ІІ варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Олейнікової Софії по Ярмолицьку Поліну);
10-Б клас (від мандрікової Діани по Шкляренко Катерину).
Виконані контрольні роботи надіслати мені електронну пошту 12 квітня не пізніше 15.00 год. Роботи,які будуть надіслані пізніше 15.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.
Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити знання з теми «Молекулярна
фізика і термодинаміка. Частина 2. Основи
термодинаміки» та підготуватись до контрольної роботи.
https://drive.google.com/file/d/12Qp82JnQK6aAUunqUQnjPkf30Ev-5h4b/view?usp=sharing
Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll
та відеоприклади розв'язування задач :
Задача 1
Задача 2
Задача 3
Сьогодні уявлення ви дізнаєтесь про принцип дії теплових двигунів, про
необоротність теплових процесів; сформуєте знання про холодильну машину; вміння розв’язувати фізичні задачі на визначення ККД теплового
двигуна; розуміння наукових принципів сучасного виробництва, техніки
й технологій; екологічне мислення й відповідну поведінку.
1. Опрацювати матеріал за параграфом 26 та посиланням ( презентацію, відео,текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/11AhLPNJRcqrkvXfQrCDbmIdgmxyWqQUr?usp=sharing2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 1 та 3 задач .
4.Д/З : параграф 26 вивчити, з стор.7 текстового документа розв'язати та записати в зошит 1 та 2 задачу.
1. Опрацювати матеріал за параграфом19 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/1IyWk2Q5DtK__6ZRgRIyvUt0aa4gZ9B-m?usp=sharing
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.
3. Переглянути навчальне відео :
https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo
4.Д/З : параграф 19 вивчити, стор.131 Впр.18 ( задача № 2) письмово в зошит
Сьогодні на уроці ми повинні ознайомитись уявленням про рух молекул, про дослід Штерна; вміти пояснювати фізичні явища та процеси, з’ясовувати їх закономірності.
УВАГА !!!
ЦЕЙ МАТЕРІАЛ В ПІДРУЧНИКАХ
ВІДСУТНІЙ, ТОМУ ПРАЦЮЄМО ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНО!!!
1. Опрацювати матеріал посиланням ( презентацію, відео, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
2. За
вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно
переглянути задачі з розв'язками. Записувати
в зошит їх не потрібно.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер о 13.00 напишу прізвища тих учнів, які до 13.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
1. Параграф 16 читати, опрацювати матеріал за посиланням ( текстовий документ, презентацію ), виконати конспект, записати задачі зі слайдів 14-16 презентації ( розв'язання в текстовому документі) в зошит
https://drive.google.com/drive/folders/1s3nES4xgup-eakxLmQ7ySaYdY3k7dE-d?usp=sharing
Домашнє завдання надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.
Зелена енергетика
Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.
УВАГА !!! Завдання на новий робочий тиждень з 25 травня по 29 травня 2020 р.
29 травня
Повтрення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Цікава фізика.Механіка. Частина ІІ
27 травня (10-Б клас)
28 травня (10-А клас)
Повтрення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Історія розвитку фізики в дослідах.
Цікава фізика.Механіка
25 травня
Повторення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Цікаві досліди з фізики
та дати відповіді на чотири будь-які досліди на вибір!!! Бажаю успіхів!!!
22 травня
Переглянути відеофільм:
Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:
"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".
20 травня (10-Б клас)
21 травня ( 10-А клас)
Переглянути фільми:
ТЕПЕР ТИ ЗНАЄШ ХТО Я. та
ПРАВИЛА УСПІХУ ВІД ІЛОНА МАСКА
18 травня
Переглянути фільм :
Зелена енергетика
Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.
Шановні учні!!! Велике прохання до вас - порівняйте, будь ласка свої виконані та відправленні мені роботи та завдання на блозі. Якщо у вас є виконані невідправлені письмові завдання, то надішліть мені на електронну пошту. В разі відсутності вашої письмової роботи, я буду зобов'язана поставити негативний бал і враховувати ці бали при виставленні тематичного, семестрового та річного оцінювання! Чекаю ваші роботи до 21 травня включно!!!
15 травня
Урок № 24.Контрольна робота № 6 з теми : "Молекулярна фізика.Основи термодинаміки".
Завдання контрольної роботи будуть розміщені 15 травня о 9.00 год. за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1ZDD7UFxdkMPKVOWmCC2stNSEDvjae-1S/edit
(Якщо завдання не відкриваються повністю, скачайте документ з контрольною роботою на свій комп'ютер)
Контрольна робота складається з 2 варіантів.
І варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Бутрія Василя по Максимову Ангеліну включно);
10-Б клас (від Бонцьо Івана по Луцик Поліну включно)
ІІ варіант виконують учні за списком журналу : 10-А ( від Марчука Даниїла по Шмакова Єгора);
10-Б клас (від Небесного Валентина по Шемчук Анну).
Виконані контрольні роботи надіслати мені електронну пошту 15 травня не пізніше 17.00 год. Роботи,які будуть надіслані пізніше 17.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.
13 травня
Урок № 22,23.Принцип дії теплових двигунів.Підготовка до контрольної роботи.
Параграф 26 читати (звернути увагу на коефіцієнт корисної дії теплової машини та циклу Карно)
Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll
та відеоприклади розв'язування задач :
Задача 1
Задача 2
Задача 3
8 травня
Урок № 20,21. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес.Розв'язування задач.
Параграф 24 читати, виписати формули та закони, стр.157-158 розглянути приклади розв'язування задач, опрацювати презентацію:
https://drive.google.com/open?id=1iCOFB4ioy3UyBMsJs2FCA2ggAl2xaw9v
переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=NBrpbzG0djI
Домашнє завдання : виконати письмово в зошитах задачі зі слайдів 11, 12, 13 , презентації та надіслати на електронну адресу вчителя.
6 травня (10-Б клас)
7 травня (10-А клас)
Урок № 20 Розв'язування задач.
Параграф 23 повторити, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :
Розв'язування задач.
Виконати письмово в робочих зошитах самостійну роботу за посиланням :
Самостійна робота. ,
сфотографувати та надіслати вчителю на електронну адресу до 9 травня.
4 травня
Урок № 19 Робота в термодинаміці.
Параграф 23 опрацювати (стр.149-151) , переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KrMdr4RcXqg ;
переглянути та записати в зошит приклад розв'язування задачі :
Приклад розв'язування задачі на роботу газу
Домашнє завдання : з параграфа 23 виписати основні формули , записати приклад задачі з відео в зошит , стр.152-154 розібрати приклади розв'язування задач (усно).
29 квітня 10-Б
30 квітня 10-А
Урок № 18 Внутрішня енергія.Способи зміни внутрішньої енергії.
Параграф 23 опрацювати (стр.148-149) , переглянути відеоурок :
https://www.youtube.com/watch?v=Kp3tQBATCEI
презентацію :
Внутрішня енергія .
За слайдами презентації зробити конспект та виконати письмово задачі з 18, 19,20 слайдів презентації.(Розв'язані задачі надіслати мені на е-mail).
27 квітня Урок № 17 тестування з теми: "Молекулярна фізика .Частина ІІ"
Виконати онлайн тестування на освітньому порталі :
відкривши посилання
join.naurok.ua або перейдіть за посиланням :
Тест відкритий до 28 квітня до 12.00 .
УВАГА!!!Надається одна спроба виконання тесту.
24 квітня
Урок № 17. Лабораторна робота № 8 .Вимірювання поверхневого натягу рідини.
Параграф 30 повторити.
Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :
Відео : ЛР № 8
Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео (вони вже внесені мною в таблицю). Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.
Шаблон лабораторної роботи або
Шаблон лабораторної роботи
22 квітня ( 10-Б клас)
23 квітня ( 10-А клас)
Урок № 16.Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали. Механічні властивості твердих тіл.
Параграф 32,33 опрацювати,
переглянути відео :
Властивості та застосування рідких кристалів !!!
заповнити в зошитах таблицю за зразком :
Таблиця ;
З параграфа 33 виписати визначення та формули : механічної напруги, модуля Юнга, відносного видовження, коефіцієнтів об'ємного та лінійного розширення тіл;
опрацювати приклади розв'язування задач на стр.198 підручника .
17 квітня
Виконати онлайн тестування на освітньому порталі :
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=317786
Код доступу 317786
Реєструватись під своїм прізвищем та ім'ям.
Тест відкритий до 22 квітня до 14.00 ,зараховується кращий результат з перших двох спроб.
Параграф 30 опрацювати ,виконати конспект в зошитах.
15 квітня 10-Б клас
16 квітня 10-А клас
Урок № 14 Розв'язування задач на вологість повітря.
Параграф 29 повторити,переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
переглянути відео :
Відео : Приклади розв'язування задач
Домашнє завдання : письмово розв'язати Впр.26 (3,4,6 задачі) стр.180.
13 квітня
Урок 13 Вологість повітря та точка роси.
Параграф 29 опрацювати, виписати формули та визначення в зошит, стр.179 (Приклади розв'язування задач),розібрати та записати задачу в зошит.Переглянути відео та дати відповіді письмово на такі питання:
1.Одиниці вимірювання абсолютної та відносної вологості повітря?
2.Види гігрометрів та принцип їхньої дії?
3.Яка найсприятливіша вологість повітря для організму людини?
Відео : "Вологість повітря та точка роси"
Після перегляду відеодосліду, провести дослід, у якому необхідно визначити відносну вологість повітря свого приміщення, та записати в зошит результат.( Лабораторна робота).
Відеодослід : "Вимірювання відносної вологості повітря в побуті"
Доповнення :
1.Термометр може бути один.
2.Спочатку визначити термометром температуру повітря в кімнаті.
3.Обмотати резервуар термометра ватою та змочити водою.
4.Висушити термометр з ватою та зафіксувати отриману температуру.
5.Знайти різницю температур сухого та вологого термометрів..
6.За допомогою психрометричної таблиці визначити відносну вологість повітря.
7.Всі данні та розрахунки записати в зошит.
Письмові завдання надіслати на електронну пошту вчителя.
6 квітня
Урок № 12 Виконати контрольну роботу на окремих аркушах , сфотографувати та надіслати на e-mail : K.I.M.777@i.ua , kushnarenko.irina777@gmail.com
Контрольна робота з теми : "Молекулярна фізика"
9,10 квітня
Урок № 13,14 Пароутворення та конденсація.Насичена та ненасичена пара. Кипіння.
Параграфи 27, 28 опрацювати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків)
Презентація Пароутворення та конденсація
Відео Випаровування та конденсація
Випаровування та конденсація в живій природі
Відео Насичена та ненасичена пара
Приклади розв'язування задач
Після перегляду презентації та відео,письмово відповісти на питання, які розміщенні на слайдах презентації.
Виконувати завдання в робочих зошитах ,сфтографувати та відправити фото на мою електронну пошту : K.I.M.777@i.ua
Шанвні учні та батьки! Завдання для виконання, які розміщено на цій сторінці ,заплановано для вас до 3 квітня !!!
Тема : Молекулярна фізика і термодинаміка. ( 12 годин )
Параграфи 21,22, 27 опрацювати, виконати конспект (тільки після перегляду презентацій та відеороліків)
Переглянути презентації :
7 Урок Презентація : "Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси"
8 Урок Презентація Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища
Рівняння стану ідеального газу
9 Урок Ізопроцеси та їхні графіки. Розв'язування задач
10 Урок Рівняння стану ідеального газу, ізопроцеси
Виконати тестування за посиланням :
Тестування з теми : Рівняння стану ідеального газу
Виконати самостійну роботу:
Опрацювати урок і виконати домашнє завдання з цього уроку ( 1-3) задачі
11 Урок Розв'язування задач на поверхневий натяг речовини
Виконувати завдання в робочих зошитах ,сфтографувати та відправити фото на мою електронну пошту : K.I.M.777@i.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий