Індивідуальне навчання 9 клас

 

Моя електронна пошта :      K.I.M.777@i.ua , або kushnarenko.irina777@gmail.com
 
    9-Б клас  ( 23 травня 2022р.)
Урок 35 Повторення вивченого матеріалу за рік.
1.Параграфи 1-40 повторити.
2. Переглянути відео:

    9-Б клас  ( 16 травня 2022р.)
Урок 34  ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕНЕРГІЇ.
Переглянути фільм :
Зелена енергетика
Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.
   9-Б клас  ( 2-13 травня 2022р.)
Урок 30-33 Підготовка та захист учнівських проєктів.
Доброго дня, шановні учні. Підсумком вивчення фізики у кожному класі є підготовка проєктів.На їх розробку та захист у 9 класі відводиться 4 години :
Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання  та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту

З переліку тем, які розміщені в документі , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім  вивчаєте правила оформлення та вимоги  до створення проєкту. Виконуєте проєкт та захищаєте онлайн.
ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ:
травня  -Збір та обробка знайденої інформації за темою проєкту.
травня -Оформлення проєкту
16 травня- Обговорення проєкту з учителем.
23 травня-Захист проєктів
 ( Відправлення на електронну пошту, спілкування через Вайбер або Скайп). Якщо виникнуть питання, то пишіть мені на електронку або в Вайбер.

     9-Б клас  ( 25 квітня 2022р.)
Урок 29Фундаментальні взаємодії в природі.Межі застосування фізичних законів.
Сьогодні на уроці ви отримаєте знання про фундаментальні взаємодії в природі, межі застосування фізичних законів і теорій.

1 Опрацювати презентацію за посиланням :
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1

2.Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати домашнє завдання зі слайда 24.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту. 
 
       9-Б клас  ( 18 квітня 2022р.)
Урок 28 Розв'язування задач на застосування законів збереження імпульсу в механічних явищах.

Параграф 38 повторити, розібрати приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач

Домашнє завдання :записати в зошит 2 та 3 задачі з посилання,  письмово в зошитах виконати Впр.38 (1) задачу та надіслати на електронну пошту вчителя.

       9-Б клас  ( 11 квітня 2022р.)
Урок 27 Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
Параграф 38 читати, усно опрацювати приклади розв'язування задач на стр.237-239, переглянути відеоурок :


Домашнє завдання : після перегляду відеоуроку, відповісти письмово на питання :
1.Які тіла використовують у досліді ?
2.За якими формулами проводять розрахунки (перелічити)
3 На яку висоту теоретично повинні були піднятись тіла ?
      9-Б клас  ( 4 квітня 2022р.)
Урок 26 Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Розв'язування задач.

Сьогодні на уроці ти дізнаєшся про реактивний рух, фізичні основи ракетної техніки.

Переглянути презентацію та навчальні відео за посиланням :

https://drive.google.com/drive/folders/1cJ6hP1yQeb4qzhznKewGFvja1Ya21lfO?usp=sharing

Домашнє завдання : параграф 37 читати.



      9-Б клас  ( 28 березня 2022р.)
Урок 25 Повторення.Розв'язування задач. 
1. Повторити теоретичний матеріал за посиланням:



2.Переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:


3. Приклади розв'язування задач записати в зошит.

      9-Б клас  ( 21 березня 2022р.)
Урок 24 Рух під дією сили тяжіння.Розв'язування задач
1. Переглянути відеоурок за посиланням:
2. Виписати з вищезазначеного посилання всі задачі в зошит.

            9-Б клас  ( 14 березня 2022р.)
Урок 23 Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння.
1. Переглянути відеоурок за посиланням:
2. Виписати з вищезазначеного посилання, або з параграфа 33 формули та визначення.
3. Вправа 33 ( 1 та 2) задачі письмово.

            9-Б клас  ( 21 лютого 2022р.)
Урок 22 Другий закон Ньютона

Мета уроку: сформувати знання  про другий закон Ньютона як закон, що дозволяє визначити умову рівноприскореного руху тіла.

1.Опрацювати матеріал за параграфом 31 та посиланням ( презентацію,відео, текстовий документ ), виконати конспект за параграфом або слайдами презентації:

2. З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПОСИЛАННЯ   ВІДЕО ПЕРЕГЛЯНУТИ ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

3. ЗА ЦИМ ЖЕ ПОСИЛАННЯМ УВАЖНО ОПРАЦЮВАТИ ПРИКЛАДИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.

4. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:


    

                 9-Б клас  ( 14 лютого 2022р.)
Урок 21 Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати. 
Мета уроку: сформувати знання учнів про фізичні величини, які описують рівноприскорений рух, – переміщення та координату
1.Опрацювати матеріал за параграфом 29 та посиланням ( презентацію, текстовий документ ), виконати конспект за параграфом або слайдами презентації:
https://drive.google.com/drive/folders/1Ee_gzRn8_dBPje45BgRIi10a4P9GpjXZ?usp=sharing

2. З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПОСИЛАННЯ   ВИПИСАТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ № 1, № 2  В ЗОШИТ

3. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати § 29, Вправа № 29(1, 2 ) письмово в зошитах


             9-Б клас  ( 7 лютого 2022р.)
Урок 20 Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.
Сьогодні ви дізнаєтесь про рівноприскорений прямолінійний рух і фізичні величини, що його описують, – прискорення та швидкість.
Очікувані результати: учні повинні характеризувати прискорення як фізичну величину; розуміти, в яких випадках прискорення розганяє та сповільнює тіло; давати означення рівноприскореного прямолінійного руху, знати, як для цього руху виглядає графік залежності аx(t); характеризувати миттєву швидкість і знати, як виглядає графік залежності vx(t) для рівноприскореного прямолінійного руху.

  1.Опрацювати матеріал за параграфом 28 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відео ), виконати конспект за параграфом або слайдами презентації:


2. Переглянути навчальне відео за посиланням:


3. З навчального відео виписати в зошит приклади розв'язання задач № 2 та № 3
4. Домашня робота : вивчити означення та формули з параграфа 28 та письмово виконати Впр.28 ( № 2 та № 3)

                       9-Б клас ( 31 січня)    
Урок 19 Розв'язування задач.Підготовка о контрольної роботи.
1.Параграфи 22-27 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/15nc6qsTlDGdd6SGjsre3m6GsUaQ2NfVS/edit?usp=sharing&ouid=109154898406568107356&rtpof=true&sd=true
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 4 (стр.180-182)
https://www.youtube.com/watch?v=36fl4TiZ7x0

3.Виписати задачі № 7 , № 8 та № 9 з текстового документу та розв'язання задач  з відеоприкладів.
Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту не потрібно, його наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.
                    

                   9-Б клас ( 24 січня) 
Урок 18 Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання.Природний радіоактивний фон.Дозиметри.
Сьогодні на уроці ми дізнаємось про йонізаційну дію радіації, величини, що її вимірюють, про природний радіаційний фон, дозиметри як фізичні прилади.
2.Опрацювати матеріал за параграфом 25 та посиланням ( презентацію, відео, текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації або за підручником:

https://drive.google.com/drive/folders/14DfTJUIXAnHYsbWwPK7sAox0ZkVpTEjk?usp=sharing


3.За цим же посиланням розібрати приклади розв'язування задач (текст задач - на слайдах презентації, а розв'язання в текстовому документі), записати в зошит розв'язання 4, 5  задачі. Якщо текстовий документ не відкривається повністю, то завантажте його на свій технічний пристрій.

4. Д/З: параграф 25 вивчити, Впр. 25 (2, ) виконати письмово.

                            9-Б клас ( 17 січня)
Урок 17  Розв'язування задач з теми «Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів»

Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.


1.Параграф 24 повторити, уважно опрацювати приклади розв'язування задач за текстовим документом :

https://drive.google.com/file/d/1o4HPa2uC8cNhLf8zsrHHIg8GrRIV1rZ7/view?usp=sharing

2.   Задачі  № 4, № 5, записати в зошит
Якщо документ не відкривається повністю, то завантажуйте його на свій пристрій.

3.Переглянути відео-приклади розв'язування задач з  Впр.24 підручника за посиланням:


4. З вищезазначеного посилання виписати в зошит приклади розв'язування задач № 3 та № 4 з впр.24






                             9-А клас ( 10 січня) 

Урок 17 Активність радіоактивної речовини.Застосування радіоактивних ізотопів.
1.Переглянути відеоурок ( з 1 по 17 хв.) на тему :


2.Опрацювати матеріал за параграфом 24 .

4. Д/З: параграф 24 вивчити, Впр. 24 (1 ) виконати письмово.


 9-Б клас ( 22 листопада)
Урок 8    Дисперсія світла.Спектральний склад природного світла.Кольори.
1.Опрацювати матеріал за параграфом 13 та посиланням ( презентацію, текстовий документ, відео ), виконати конспект за слайдами презентації:
2.Усно переглянути приклади розв'язування задач з текстового документа:
3. Письмово в зошиті виконати на стор. 88  Впр.13 задачі №1, № 2, № 3, № 4.



                      9-Б клас (15 листопада)
Урок 7 Розв'язування задач на заломлення світла.
Параграф 12 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач за текстовим документом :
Задачі  № 4,№ 5, № 6 записати в зошит
Якщо документ не відкривається повністю, то завантажуйте його на свій пристрій.

                   9-Б клас ( 8 листопада) 
УРОК 6  Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало.
1.Опрацювати  матеріал за параграфом 11, ( відео, текстовий документ, презентацію) за посиланням :

Домашнє завдання : Опрацювати § 11 опрацювати, виписати формули в зошит, Вправа № 11(1-3) письмово.

           

                  9-Б клас ( 11 жовтня) 
УРОК 5. Світлові явища.
1.Опрацювати  матеріал за параграфом 9 ( відео, текстовий документ, презентацію) за посиланням :

Домашнє завдання : Опрацювати § 9   , Вправа № 4 (1, 2, 3)

                    

               9-Б клас ( 4 жовтня) 
УРОК 4  ДОСЛІДИ ФАРАДЕЯ. ЯВИЩЕ ЕЛЕКТРОМГНІТНОЇ ІНДУКЦІЇ.іНДУКЦІЙНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ. Розв'язування задач.
Виконати завдання за посиланням :
та надіслати на електронну пошту вчителя.


                      9-Б клас ( 27 вересня) 
УРОК 4  ДОСЛІДИ ФАРАДЕЯ. ЯВИЩЕ ЕЛЕКТРОМГНІТНОЇ ІНДУКЦІЇ.іНДУКЦІЙНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ.  
1.Опрацювати  матеріал( відео, текстовий документ, презентацію) за посиланням :

2. Домашнє завдання: З ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА ВИПИСАТИ В ЗОШИТ ПРИКЛАДИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, опрацювати § 8, Вправа № 8 (1, 2)


                        9-Б клас ( 20 вересня) 
УРОК 3 СИЛА АМПЕРА. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Опрацювати  матеріал( відео, текстовий документ, презентацію) за посиланням :

Домашнє завдання : з текстового документа виписати в зошит 5 та 6 задачі, ВПР. 4 (3 та 5 ) письмово в зошиті.

                    9-Б клас ( 13 вересня) 
УРОК 2 СИЛА АМПЕРА
Опрацювати  матеріал( відео, текстовий документ, презентацію) за посиланням :

Домашнє завдання : Опрацювати § 4, Вправа № 4 (1, 2)



                     9-Б клас ( 6 вересня) 
УРОК 1 Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі
Опрацювати матеріал за посиланням :
Домашнє завдання : Опрацювати § 2, Вправа № 2 (2, 4)

       
















       9-А клас ( 5 травня) 
 Урок 31 Розв'язування задач на застосування законів збереження імпульсу в механічних явищах.

1.Параграф 38 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач(звернути увагу на "балістичний маятник") за посиланням :

Приклади розв'язування задач


2.Домашнє завдання :записати в зошит  3 задачу з вищезазначеного  посилання
                                  9-А клас ( 28 квітня) 
 Урок 30  Фундаментальні взаємодії в природі.Межі застосування фізичних законів.
Опрацювати презентацію за посиланням :
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1

Завдання: Параграф 39 читати,  та виконати домашнє завдання зі слайда 24.
                    9-А клас ( 21 квітня) 
 Урок 29  Розв'язування задач на застосування законів збереження імпульсу в механічних явищах.

Параграф 38 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач(звернути увагу на "балістичний маятник") за посиланням :

Приклади розв'язування задач

Домашнє завдання :записати в зошит  3 задачу з посилання,  письмово в зошитах виконати Впр.38 (2) задачу та надіслати на електронну пошту вчителя.
                   

                      9-А клас ( 14 квітня) 
 Урок 28   Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
Параграф 38 читати, усно опрацювати приклади розв'язування задач на стр.237-239, переглянути відеоурок :


Домашнє завдання : після перегляду відеоуроку, відповісти письмово на питання :
1.Які тіла використовують у досліді ?
2.За якими формулами проводять розрахунки (перелічити)
3 На яку висоту теоретично повинні були піднятись тіла ?

                                         9-А клас ( 7 квітня) 

Урок 27 Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Розв'язування задач.

Сьогодні на уроці ти дізнаєшся про реактивний рух, фізичні основи ракетної техніки.

Переглянути презентацію та навчальні відео за посиланням :

https://drive.google.com/drive/folders/1cJ6hP1yQeb4qzhznKewGFvja1Ya21lfO?usp=sharing

Домашнє завдання : параграф 37 читати.



                       9-А клас ( 20 січня) 

Урок 18 Активність радіоактивної речовини.Застосування радіоактивних ізотопів.
1.Переглянути відеоурок ( з 1 по 17 хв.) на тему :


2.Опрацювати матеріал за параграфом 24 .

4. Д/З: параграф 24 вивчити, Впр. 24 (1 ) виконати письмово.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Сообщение

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС АРТИЛЕРІЙСЬКИХ  ОБСТРІЛІВ ПАМ’ЯТКА ДІЇ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОБСТРІЛУ Дії під час артилерійськог...