Завдання.
За
допомогою приладів довести прямолінійність поширення світла.
Можливі варіанти:
·
у коробку вносять ввімкнений ліхтарик, світло через отвори
поширюється пучками, прямолінійно;
·
учні спостерігають утворення тіні на землі від дерев та від
себе;
·
учні спостерігають за поширенням світла через крони дерев.
Спостережувані явища |
Наукове обґрунтування побаченого |
|
|
Тема дослідження: «Дослідження особливостей покриття грунтової дороги»
Обладнання: рулетка, мензурка, терези.
Завдання.
Йдучи
по грунтовій дорозі, визначте її основні відмінності від шосейної дороги.
1. Яка
її ширина?
2.
Чи
відрізняються сліди на ній від таких же слідів на шосейній дорозі?
3.
Чи
багато зустрічається вибоїн? Поясніть причину їх виникнення.
4.
Візьміть
зразки грунтової і шосейної дороги і визначіть їх густину.
Зробіть
висновки та надішліть на мою електронну пошту.
та дати відповіді на чотири будь-які досліди на вибір!!! Бажаю успіхів!!!
Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:
"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".
Зелена енергетика
Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.
Шановні учні!!! Велике прохання до вас - порівняйте, будь ласка свої виконані та відправленні мені роботи та завдання на блозі. Якщо у вас є виконані невідправлені письмові завдання, то надішліть мені на електронну пошту. В разі відсутності вашої письмової роботи, я буду зобов'язана поставити негативний бал і враховувати ці бали при виставленні тематичного, семестрового та річного оцінювання! Чекаю ваші роботи до 21 травня включно!!!
Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту
Теми проєктів з фізики
для 9 класу
Теми проєктів для розділу «Магнітне поле»
1. Магнітні матеріали та їх використання.
2. Магнітний запис інформації.
3. Вияви та застосування магнітних взаємодій у природі й техніці.
4. Геомагнітне поле Землі.
5. Магнітні бурі та їхній вплив на здоров’я людини.
6. Різноманітні електромагнітні пристрої.
7. Генератори електричного струму.
Теми рефератів і повідомлень для розділу «Магнітне поле»
1. Вплив магнітного поля на якість і швидкість проростання насіння.
2. Вплив магнітного поля на життя та здоров’я людини.
3. Сила Лоренца. Вияви сили Лоренца в природі, застосування в техніці.
4. Історія вивчення магнетизму.
5. Магнітні моменти атома та його складників.
6. Антимагнітні речовини та їх застосування.
7. Внесок українських учених у вивчення магнетизму.
8. М. Фарадей і Дж. Максвелл — засновники теорії електромагнітного поля.
9. Магнітні бурі в атмосфері планет-гігантів Сатурна й Урана.
10. Нікола Тесла — людина, яка випередила свій час.
11. Як працюють прискорювачі заряджених частинок.
12. Що таке магнітний сепаратор і для чого він призначений.
13. МГД-генератор: що він генерує і як працює.
14. Що таке петля гістерезису і як вона пов’язана з намагнічуванням і перемагнічуванням.
15. Магнітна рідина: унікальні властивості, приклади застосування.
Теми експериментальних досліджень для розділу «Магнітне поле»
1. Вивчення властивостей постійних магнітів.
2. Дослідження магнітного поля Землі.
3. Вимірювання магнітної індукції магнітного поля котушки зі струмом; магнітного поля підковоподібного магніту.
4. Виготовлення генератора електричного струму.
5. Дослідження явища електромагнітної індукції.
6. Виготовлення магнітної рідини, дослідження її властивостей.
7. Виготовлення електродвигуна.
Теми проєктів для розділу «Світлові явища»
1. Складання найпростішого оптичного приладу.
2. Оптичні ілюзії.
3. Дослідження потужності та ККД штучних джерел світла різних типів.
4. Увігнуті дзеркала: властивості та приклади застосування.
5. Оптичні явища в природі.
6. Око і зір.
Теми рефератів і повідомлень для розділу «Світлові явища»
1. Майбутнє — за світлодіодами.
3. Міражі: як вони утворюються і де їх можна спостерігати.
4. Навіщо пішоходу на одязі світловідбиваючі поверхні. Як такі поверхні використовують автомобілісти.
6. Чому вночі ми майже не розрізняємо кольори.
7. Оптичне мистецтво «Оп-арт» як синтез науки і мистецтва.
8. Дефекти зору та методи їх коригування за допомогою оптичних пристроїв.
9. Зорові тренажери. Чому і як можна відновити зір.
10. Оптичні прилади в медицині.
12. Ультрафіолетове очищення води.
13. Чому мильні бульбашки є різнокольоровими.
15. Підзорна труба: історія створення, будова, принцип дії.
Теми експериментальних досліджень для розділу «Світлові явища»
1. Вивчення законів поширення світла за допомогою лазерної указки.
2. Вивчення законів заломлення світла та пов’язаних із ними оптичних ефектів. Оптичні фокуси.
3. Дослідження спектрального складу світла за допомогою призми (відтворення дослідів І. Ньютона).
4. Дослідження заломлюючих властивостей збиральної та розсіювальної лінз.
5. Виготовлення оптичних пристроїв (камера-обскура, калейдоскоп).
Теми проєктів для розділу «Механічні та електромагнітні хвилі»
1. Звуки в житті людини.
2. Застосування інфра- й ультразвуків у техніці.
3. Вібрації й шуми та їхній вплив на організми.
4. Електромагнітні хвилі в природі й техніці.
5. Вплив електромагнітного випромінювання на організм людини.
6. Види шумового забруднення. Вимірювання рівня шумового забруднення. Вивчення впливу шумового забруднення на організми.
7. Музичні інструменти як джерела різних звукових хвиль.
Теми рефератів і повідомлень для розділу «Механічні та електромагнітні хвилі»
1. Механізм утворення хвиль на поверхні води.
3. Що таке акустичні резонатори та де їх застосовують.
4. Ефект Допплера та його використання для контролю швидкості руху транспортних засобів.
5. Чоловічі, жіночі, дитячі голоси: як і чому вони відрізняються.
6. Засоби захисту від шумів у мегаполісах.
8. Застосування ультразвуку в техніці.
9. Утворення інфразвуку в океані.
10. Візуалізація звукових коливань.
11. Радіохвилі в нашому житті.
14. Використання радіолокації в астрономії.
15. Ефект Допплера в астрономії, або Як доведено, що галактики розлітаються.
16. Дія ультрафіолетового випромінювання на організм людини.
17. В. Рентґен чи І. Пулюй: хто першим відкрив Х-промені?
18. Історія вивчення світлових явищ.
Теми експериментальних досліджень для розділу «Механічні та електромагнітні хвилі»
1. Виготовлення різноманітних джерел звуку та вивчення їхніх акустичних характеристик.
2. З’ясування залежності висоти звуку від частоти коливань джерела звукових хвиль.
3. Вивчення процесів відбиття, заломлення та накладання механічних хвиль на поверхні води.
Теми проєктів для розділу «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»
1. Ознайомлення з роботою побутового дозиметра.
2. Складання радіаційної карти регіону.
3. Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів.
4. Екологічні проблеми атомної енергетики.
5. Розщеплення атома: скринька Пандори чи вогонь Прометея?
6. Майбутнє Сонця та інших зір.
Теми рефератів і повідомлень для розділу «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»
1. Великий адронний колайдер — шлях до вивчення будови Всесвіту.
2. Історія атома: від Демокріта до Резерфорда.
3. Цеглинки матерії, або Що таке кварки.
4. Науковий подвиг П’єра і Марії Кюрі (історія відкриття радію).
5. Як Резерфорд установив природу α-частинок.
6. Історія створення ядерного реактора.
7. Перші атомні електростанції.
8. Організація безпеки атомних реакторів.
9. Чорнобиль і Фукусіма — дві величезні ядерні катастрофи: що в них спільного, в чому різниця.
10. Термоядерний реактор — реактор майбутнього.
11. Драма ідей: історія атомної бомби.
12. Історія отримання штучних радіоактивних ізотопів.
13. Де і як застосовують штучні радіоактивні ізотопи.
14. Ядерно-фізичні методи вивчення віку археологічних знахідок.
16. Природна радіоактивність — безпечна чи небезпечна.
18. Атомні електростанції України.
Теми проєктів для розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження»
1. Закони збереження у природі, техниці, побуті.
2. Фізика в житті сучасної людини.
3. Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
4. Україна — космічна держава.
5. Застосування закону збереження імпульсу в техніці.
Теми рефератів і повідомлень для розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження»
1. Роль законів Ньютона в розвитку фізики.
2. Сила тяжіння на планетах Сонячної системи та їхніх супутниках.
4. Як рухається тіло, кинуте під кутом до горизонту, якщо опором повітря знехтувати не можна.
7. Перший український космонавт.
8. Життєвий шлях і наукова діяльність С. П. Корольова.
9. Міжнародний космічний проект «Ґалілео».
10. Закони збереження у Всесвіті.
11. Енергія фізичного вакууму.
12. Чому масу називають мірою енергії.
Теми експериментальних досліджень для розділу «Рух і взаємодія. Закони збереження»
1. Експериментальна перевірка другого закону Ньютона.
2. Експериментальна перевірка третього закону Ньютона.
3. Вивчення умови рівномірного прямолінійного руху тіла під дією декількох сил.
4. Дослідження додавання сил.
5. Вивчення дальності польоту тіла.
6. Створення і спостереження реактивного руху.
7. Дослідження пружного та непружного ударів.
8. Виготовлення приладів, дія яких ґрунтується на законі збереження енергії.
https://docs.google.com/document/d/1hT8bgkT4l3d9T2citnLzTFTJ8Kwlr0QJ/edit#heading=h.gjdgxs
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 5 (стр.258-259)
Задача 8
Задача 11
Задача 12
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1
2.Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати домашнє завдання зі слайда 24.
1.Параграф 38 повторити та переглянути відео :
Відеоприклади розв'язування задач.
Домашнє завдання : Виписати з посилання задачі № 2 та № 3 в зошит ,виконати завдання на платформі "На урок" за посиланням :
1.Параграф 38 повторити, розібрати приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
Домашнє завдання :записати в зошит 2 та 3 задачі з посилання, письмово в зошитах виконати Впр.38 (1) задачу .
Лабораторна робота
Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео та записати в таблицю, потім виконати розрахунки для досліда 1. Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.
Параграф 38 повторити, розібрати приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
Домашнє завдання :записати в зошит 2 та 3 задачі з посилання, письмово в зошитах виконати Впр.38 (1) задачу та надіслати на електронну пошту вчителя.
Приклади розв'язування задач
та переглянути відео :
Відеоприклади розв'язування задач.
Домашнє завдання : Виписати з першого посилання задачі № 2 та № 3 в зошит ,письмово виконати Впр.37 (2 та 3 задачі).
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про реактивний рух, фізичні основи ракетної техніки а також про досягнення українських учених при вивченні космосу.
ЦІКАВО!!! Реактивний рух в природі.
Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки!
ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ!!!
УКРАЇНА І КОСМОС !!!
Після перегляду останнього відео , виписати скорочено (до двох речень) 7 фактів про внесок українських учених в розвиток космонавтики.
2.Переглянути відеоурок :
3. З відеоуроку виписати в зошит розв'язання 2 та 3 задач.
4.Виконати Впр.36 (4 задачу) письмово в зошиті.
Сьогодні на уроці ми повинні знати походження слова «імпульс»; давати означення імпульсу тіла та імпульсу сили, знати формули для їх знаходження та їхні одиниці в СІ; формулювати закон збереження імпульсу, доводити його, ґрунтуючись на законах Ньютона, та записувати математично; знати, що називають замкненою системою тіл.
3.Опрацювати презентацію:
Взаємодія тіл.Імпульс.
4.Розв'язати задачі 1-5 зі слайдів презентації письмово в зошиті.
Мета уроку: сформувати знання про другий закон Ньютона як
закон, що дозволяє визначити умову рівноприскореного руху тіла.
2. З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПОСИЛАННЯ ВІДЕО ПЕРЕГЛЯНУТИ ОБОВ'ЯЗКОВО!!!
3. ЗА ЦИМ ЖЕ ПОСИЛАННЯМ УВАЖНО ОПРАЦЮВАТИ ПРИКЛАДИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
4. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
2. З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПОСИЛАННЯ ВІДЕО ПЕРЕГЛЯНУТИ ОБОВ'ЯЗКОВО!!!
3. За цим же посиланням УВАЖНО ОПРАЦЮВАТИ ПРИКЛАДИ РОЗВ'язування задач.
4. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ
9-А клас, Ірина Кушнаренко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.
Час: 14 лютого 2022 9:00 Київ
9-Б клас, Ірина Кушнаренко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.
Час: 09 лютого 2022 12:00 Київ
2. З вищезазначеного посилання виписати розв'язання задач № 1, № 2 та №3 в зошит
Опрацювати § 29, Вправа № 29(1, 2 ) письмово в зошитах
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер о 15.00 напишу прізвища тих учнів, які до 15.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
Домашнє завдання
Повторити § 28, Вправа № 28 (5, 6 (в))
https://docs.google.com/document/d/15nc6qsTlDGdd6SGjsre3m6GsUaQ2NfVS/edit?usp=sharing&ouid=109154898406568107356&rtpof=true&sd=true
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 4 (стр.180-182)
https://www.youtube.com/watch?v=36fl4TiZ7x0
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
3. Записати в зошит 2 та 3 задачі з відеопосилання.
Домашнє завдання :опрацювати § 11, Вправа № 11(1-4) письмово в зошитах
Доброго дня, шановні учні. Підсумком вивчення фізики у кожному класі є підготовка проєктів.На їх розробку та захист у 9 класі відводиться 4 години :
17 травня- Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту
З переліку тем, які розміщені в документі , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім вивчаєте правила оформлення та вимоги до створення проєкту. Виконуєте проєкт та захищаєте в класі.
Приклади розв'язування задач
https://docs.google.com/document/d/1hT8bgkT4l3d9T2citnLzTFTJ8Kwlr0QJ/edit#heading=h.gjdgxs
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 5 (стр.258-259)
Задача 8
Задача 11
Задача 12
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1
2.Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати домашнє завдання зі слайда 24.
1.Параграф 38 повторити, розібрати приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=f92qj2CYS3s
Домашнє завдання :записати в зошит 2 та 3 задачі з відеопосилання, письмово в зошитах виконати Впр.38 (1) задачу .
Лабораторна робота
Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео та записати в таблицю, потім виконати розрахунки для досліда 1. Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.
Шаблон лабораторної роботи
Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо закони збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
Приклади розв'язування задач
та переглянути відео :
Відеоприклади розв'язування задач.
Домашнє завдання : Виписати з першого посилання задачі № 2 та № 3 в зошит ,письмово виконати Впр.37 (2 та 3 задачі).
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про
реактивний рух, фізичні основи ракетної техніки а також про досягнення українських учених при вивченні космосу.
ЦІКАВО!!! Реактивний рух в природі.
Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки!
ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ!!!
УКРАЇНА І КОСМОС !!!
Після перегляду останнього відео , виписати скорочено (до двох речень) 7 фактів про внесок українських учених в розвиток космонавтики.
2.Переглянути відеоурок :
3. З відеоуроку виписати в зошит розв'язання 2 та 3 задач.
4.Виконати Впр.36 4 задачу) письмово в зошиті.
Сьогодні на уроці ми повинні знати походження слова «імпульс»; давати означення імпульсу тіла та імпульсу сили, знати формули для їх знаходження та їхні одиниці в СІ; формулювати закон збереження імпульсу, доводити його, ґрунтуючись на законах Ньютона, та записувати математично; знати, що називають замкненою системою тіл.
3.Опрацювати презентацію:
Взаємодія тіл.Імпульс.
4.Розв'язати задачі 1-5 зі слайдів презентації письмово в зошиті.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер о 14.00 напишу прізвища тих учнів, які до 14.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
Приклади розв'язування задач на рух тіла під дією кількох сил
4. Записати в зошит розв'язання задач з Впр.35 (1,2) з посилання :
Приклади розв'язування задач Впр.35 (1-2)
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
Сьогодні на уроці ми повинні закріпити знання за темою «Активність
радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів», продовжити
формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані
знання.
Сьогодні на уроці ви маєте сформувати знання про період радіоактивного розпаду, активність радіонуклідного джерела, застосування радіоактивних ізотопів.
Домашнє завдання всім надсилати на електронну пошту не потрібно. Я в групі Вайбер о 13.00 напишу прізвища тих учнів, які до 13.30 перешлють мені Д/З на електронну пошту.
УВАГА !!! Завдання на новий робочий тиждень з 25 травня по 29 травня 2020 р.
28 травня
Повторення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Історія розвитку фізики в дослідах.
Цікава фізика.Механіка.
27 травня
Повторення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Цікава фізика.Оптика.Звукові явища.
26 травня
Повторення навчального матеріалу
Переглянути відео:
Цікаві досліди з фізики
та дати відповіді на чотири будь-які досліди на вибір!!! Бажаю успіхів!!!
21 травня
Переглянути відеофільм:
Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:
"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".
20 травня
Переглянути фільми:
ТЕПЕР ТИ ЗНАЄШ ХТО Я. та
ПРАВИЛА УСПІХУ ВІД ІЛОНА МАСКА
19 травня
Переглянути фільм :
Зелена енергетика
Написати доповідь (до 1 сторінки) з пропозицією впровадження альтернативних джерел енергії у нашому місті.
Шановні учні!!! Велике прохання до вас - порівняйте, будь ласка свої виконані та відправленні мені роботи та завдання на блозі. Якщо у вас є виконані невідправлені письмові завдання, то надішліть мені на електронну пошту. В разі відсутності вашої письмової роботи, я буду зобов'язана поставити негативний бал і враховувати ці бали при виставленні тематичного, семестрового та річного оцінювання! Чекаю ваші роботи до 21 травня включно!!!
14 травня
Урок № 25.Контрольна робота № 6 з теми : "Рух та взаємодія.Закони збереження.Частина ІІ".
Завдання контрольної роботи будуть розміщені 14 травня о 9.00 год. за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1fGmX_GBYWMU69Sl6VRboQH2Y4WujjxIT/view?usp=drivesdk
Контрольна робота складається з 2 варіантів.
І варіант виконують учні за списком журналу : 9-А ( від Баличева Кирила по Павленко Марину включно);
9-Б клас (від Амеліної Любові по Мандрікову Діану включно)
ІІ варіант виконують учні за списком журналу : 9-А (від Первушкіної Тетяни по Ярмолицьку Поліну);
9-Б клас (від Майбороди Григорія по Шипаєва Олексія).
Виконані контрольні роботи надіслати мені електронну пошту 14 травня не пізніше 15.00 год. Роботи,які будуть надіслані пізніше 15.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.
13 травня
Урок № 24 Розв'язування задач.Підготовка о контрольної роботи.
Параграфи 36-39 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1hT8bgkT4l3d9T2citnLzTFTJ8Kwlr0QJ/edit#heading=h.gjdgxs
та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 5 (стр.258-259)
Задача 8
Задача 11
Задача 12
12 травня
Урок № 23 .Розв'язування задач.
Опрацювати приклади розв'язування задач в документі :
https://docs.google.com/document/d/1JLH8uic0uLsGEF5mCdlg9ZKYvUMsSIgN/edit#bookmark=id.gjdgxs
переглянути відео з розв'язанням задач :
https://www.youtube.com/watch?v=jn6bZcaaIaE
Домашнє завдання: стр.258-259 виконати письмово № 5, № 6, № 7,№ 8 та надіслати на електронну пошту вчителя.
7 травня
Урок 22 Еволюція фізичної картини світу.Фізика та науково-технічний прогрес.
Параграф 40 читати , опрацювати документ :
https://docs.google.com/document/d/18O1eA9cXafBomrtO8597Jswvd6c332Cs/edit#bookmark=id.gjdgxs
презентацію :
https://docs.google.com/presentation/d/1jaPiLMau6nAzsPXoOsX1iVWUPoHhLX_r/edit#slide=id.p1
та переглянути відео :
Що таке світло ?
Природа утворення світла.
Домашнє завдання : письмово дайте відповіді на питання, які розташовані на слайдах презентації.
29 квітня- 6 травня
Уроки 18-21 Підготовка та захист учнівських проєктів.
Доброго дня, шановні учні. Підсумком вивчення фізики у кожному класі є підготовка проєктів.На їх розробку та захист у 9 класі відводиться 4 уроки :
29 квітня - Вибір теми прєкту,типу проєкту (реферат,презентація, відеоролик,аудіозапис доповіді, інтерактивний плакат, буклет ), вивчення критеріїв оцінювання та оформлення проєкту. Цю інформацію ви можете знайти за посиланням :
Теми та правила оформлення проєкту
З переліку тем, які розміщені в документі , ви обираєте ту, яка вам найбільше сподобалась. Потім вивчаєте правила оформлення та вимоги до створення проєкту.
30 квітня -Збір та обробка знайденої інформації за темою проєкту.
5 травня - Оформлення проєкту
6 травня - Захист проєктів ( Відправлення на електронну пошту, спілкування через Вайбер або Скайп). Якщо виникнуть питання, то пишіть мені на електронку або в Вайбер.
28 квітня
Урок № 17.Фундаментальні взаємодії в природі.Межі застосування фізичних законів.
Опрацювати презентацію за посиланням :
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1
Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати домашнє завдання зі слайда 24.
23 квітня
Урок № 16 Лабораторна робота № 7 .Вивчення закону збереження механічної енергії.
Переглянути відео з лабораторною роботою за посиланням :
Лабораторна робота
Дані для виконання лабораторної роботи взяти з відео та записати в таблицю, потім виконати розрахунки для досліда 1. Можна завантажити та заповнити шаблон, або переписати в зошит (окрім теоретичної частини та підготовки до експерименту). Всі інші завдання ВИКОНУВАТИ!!! Надіслати мені на електронну адресу.
Шаблон лабораторної роботи
22 квітня
Урок № 15 Розв'язування задач на застосування законів збереження імпульсу в механічних явищах.
Параграф 38 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач(звернути увагу на "балістичний маятник") за посиланням :
Приклади розв'язування задач
Домашнє завдання :записати в зошит 3 задачу з посилання, письмово в зошитах виконати Впр.38 (2) задачу та надіслати на електронну пошту вчителя.
21 квітня
Урок № 14. Розв'язування задач на застосування законів збереження імпульсу в механічних явищах.
Параграф 38 повторити, розібрати приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
Домашнє завдання :записати в зошит 2 та 3 задачі з посилання, письмово в зошитах виконати Впр.38 (1) задачу та надіслати на електронну пошту вчителя.
16 квітня
Урок № 12 Розв'язування задач на реактивний рух тіл.
Повторити параграф 37, переглянути приклади розв'язування задач за посиланням :
Приклади розв'язування задач
та переглянути відео :
Відеоприклади розв'язування задач.
Домашнє завдання : Виписати з першого посилання задачу № 2 в зошит ,письмово виконати Впр.37 (2 та 3 задачі).
14 квітня
Урок № 11 Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки.Досягнення космонавтики.
Параграф 37 опрацювати, після перегляду відео, письмово відповісти на питання стр. 233. Відповіді відправите мені на електронну адресу завтра разом з розв'язаними завданнями за 15 квітня.
ЦІКАВО!!! Реактивний рух в природі.
Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки!
ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ!!!
УКРАЇНА І КОСМОС !!!
Після перегляду останнього відео , виписати скорочено (до двох речень) 7 фактів про досягнення українських учених при освоєнні космосу.
7 квітня
Урок № 8 Виконати контрольну роботу на окремих аркушах , сфотографувати та надіслати на e-mail : K.I.M.777@i.ua , kushnarenko.irina777@gmail.com. Учні з 1 по 15 за списком журналу виконують І варіант , а учні з 16 по 30 - виконують ІІ варіант (ля 9-А класу) ;учні з 1 по 13 за списком журналу виконують І варіант , а учні з 14 по 24 - виконують ІІ варіант (ля 9-Б класу)
Урок № 9 Взаємодія тіл.Імпульс.Закон збереження імпульсу.
Параграф 36 опрацювати, виписати формули в робочий зошит.
Опрацювати презентацію:
Взаємодія тіл.Імпульс.
Розв'язати задачі 1-5 зі слайдів презентації письмово в зошиті.
Урок № 10 Розв'язування задач на імпульс тіла.
Повторити формули.
Переглянути відеоурок :
Приклади розв'язування задач на імпульс тіла
Виконати Впр.36 (1 та 4 задачі) письмово в зошиті.
Всі виконані завдання одним листом відправити на на e-mail : K.I.M.777@i.ua , або kushnarenko.irina777@gmail.com.
Шанвні учні та батьки! Завдання для виконання, які розміщено на цій сторінці ,заплановано для вас до 3 квітня !!!
Тема . Рух і взаємодія.Закони збереження.( 6 годин )
Параграф 33 -35 опрацювати, виписати формули в робочий зошит.
Опрацювати презентацію :
Переглянути відеоуроки :
1. Урок Закон Всесвітнього тяжіння
2. Урок Приклади розв'язування задач Впр 33 (1-4)
3.Урок Рух тіла піддією сили тяжіння І частина
4. Урок Рух тіла під кутом до горизонту
5. Урок Розв'язування задач
6. Урок Приклади розв'язування задач Впр.34 ( 1-2)
Приклади розв'язувння задач Впр.34 (4)
Приклади розв'язування задач Впр 34 (5)
7. Урок Алгоритм розв'язання задач
Приклади розв'язування задач на рух тіла під дією кількох сил
Приклади розв'язування задач Впр.35 (1-2)
Виконати тестування в робочих зошитах та надіслати фото робіт на електронну пошту вчителя : K.I.M.777@i.ua
1 Тестування з теми "Закон Всесвітнього тяжіння"
Перший варіант самстійної роботи виконують учні з 1по 15 за списком журналу, а другий варіант- з 16 по 30 учень(фото з відповідями на мою електронку).
3. Виконати Впр.35 (( 4-5) задачі розв'язати в робочих зошитах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий